LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hulp bij schulden

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
mkok1977

hulp bij schulden

Ongelezen bericht door mkok1977 »

Hallo,

In begin Augustus 2006 heb ik hulp gevraagd via de Gemeente Nijmegen. Na een duidelijk gesprek hebben ze besloten mij te willen helpen. Echter..ik moest 5 maanden wachten voor ik een 2e gesprek zou krijgen waarin ook verteld word wat er aan gedaan wordt.
Inmiddels is het al 17 Januari 2007 en heb nog steeds niets gehoord. Ik vraag me af of dit wel normaal is...Ik heb een schuld van rond de 10.000 euro. De gemeente gaat ook helpen om mijn ex vriendin achter te halen om voor te zorgen dat zij de helft zou moeten betalen omdat zij er ook voor getekend heeft op het leencontract. We woonden indertijd toen samen. Maar sinds we uit elkaar zijn ( 2004 ) betaal ik alles zelf terug. Ik heb geen last gehad van deurwaarders en heb altijd netjes elke maand het geleende geld terug betaald.Wie heeft hier ook ervaring mee en kan met mij over praten.

Met vriendelijke Groet, M

Maarschalk

Re: hulp bij schulden

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Normaal is moeilijk te zeggen.
Begin augustus betekent dat het nu ongeveer 5 maanden later is.
Bel de gemeente als je wilt weten wanneer je reactie krijgt.
Aangande je schuldsanering kan ik weinig melden, daar ik te weinig van die materie af weet. Maar als je altijd netjes betaald hebt zou je, in mijn optiek, wat krediet moeten hebben opgebouwd. Hopelijk zal dit helpen.

Gesloten