LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Huursubsidiewet
Re: Huursubsidiewet
Het geen wat iemand verdiend met het werk wat ie doet ligt er ook aan of je wel die subsidie krijgt of niet maar moet iemand die €750,- tot €800,- per maand er dan zo mee gesnaaid worden dat er voor de rest van de vaste lasten gas water en cetra niet genoeg geld meer over blijft. Als je dan al werkt moet je dan ook nog je werk als je het niet meer kunt betalen dat je woont kwijt raken dat is erg krom.
Sufferd,
frauderen is nooit goed te praten, maar jij verondersteld dat normen en waarden bij de werkende klassen ver te zoeken zou zijn, dat is onzin.
Bij de bovenlaag van de maatschapij zitten grotere fraudeurs zonder normen en waarden, die frauderen ook tenkosten van de wel werkende mensen.
flepp,
een 46 jaar werkende niet uitkeringstrekker.
frauderen is nooit goed te praten, maar jij verondersteld dat normen en waarden bij de werkende klassen ver te zoeken zou zijn, dat is onzin.
Bij de bovenlaag van de maatschapij zitten grotere fraudeurs zonder normen en waarden, die frauderen ook tenkosten van de wel werkende mensen.
flepp,
een 46 jaar werkende niet uitkeringstrekker.
Flepp zo zit ik er ook voor altijd gewerkt om de kost te verdienen alleen helaas halve dagen omdat het niet mogelijk is hele dagen te werken de baan leent het niet en daarbij nu ben ik ouder en willen de meeste werkgevers die niet dus optie op de straat te gaan leven Die sufferd is zeker ook een van de betere betaalde die niet weet hoe het is om altijd hard te moeten werken voor klein beetje poen en niet afhankelijk te willen zijn van andere
flepp,
gast ik ben het eens met je.
Ik vindt het zielig dat iemand zelf moet zeggen dat hij normen en waarden heeft.
Zie het beleid van het kabinet Balkende maar als voorbeeld daarvan,
de oudere zieke en zwakkeren nog verder de put in helpen.
flepp
gast ik ben het eens met je.
Ik vindt het zielig dat iemand zelf moet zeggen dat hij normen en waarden heeft.
Zie het beleid van het kabinet Balkende maar als voorbeeld daarvan,
de oudere zieke en zwakkeren nog verder de put in helpen.
flepp
Ja end an gaat hij ook nog naar irak om de manschappen te bezoeken in een vliegtuig die overbodig is, omdat er dagelijk vliegtuigen van het leger op en neer gaan van irak naar nederland.
Maar meneertje moet zonodig zijn prive vliegtuig hebben, ik ben tot nu toe in al die jaren nooit zo'n een in de politiek gezien.
Zelfs lubbers had het vatsoen om een lijn verbinding van het leger te gebruiken.
En maar bezuinigen, en balkje gooit geld over het balkje net als zijn grote vriend bush.
Als men wilt bezuinigen in het kabinet vind ik prima, maar dan moeten zij hun reis gedrag en hun kosten ook gaan beheersen, en niet voor elk dubbeltje op de eerste rang gaan zitten.
Schaam je balkenende.
Maar meneertje moet zonodig zijn prive vliegtuig hebben, ik ben tot nu toe in al die jaren nooit zo'n een in de politiek gezien.
Zelfs lubbers had het vatsoen om een lijn verbinding van het leger te gebruiken.
En maar bezuinigen, en balkje gooit geld over het balkje net als zijn grote vriend bush.
Als men wilt bezuinigen in het kabinet vind ik prima, maar dan moeten zij hun reis gedrag en hun kosten ook gaan beheersen, en niet voor elk dubbeltje op de eerste rang gaan zitten.
Schaam je balkenende.
Gast
Wat zou je zeggen van verlengde vakanties op reiskosten van bedrijf/overheid alsmen congressen of semminairs bezoekt all over the world, de reiskosten zijn immers betaald. Dat zijn mijn inziens ook extra inkomsten waar de belastingdienst maar eens naar moet kijken.
Voor de gewone werknemer is alles te duur.
Jan alleman moet alles van zijn 8% bekostigen.
flepp
Wat zou je zeggen van verlengde vakanties op reiskosten van bedrijf/overheid alsmen congressen of semminairs bezoekt all over the world, de reiskosten zijn immers betaald. Dat zijn mijn inziens ook extra inkomsten waar de belastingdienst maar eens naar moet kijken.
Voor de gewone werknemer is alles te duur.
Jan alleman moet alles van zijn 8% bekostigen.
flepp
Waar zijn die dan mee bezig Balken ellende en de rest niet te vergeten om de minder betaalde werkende in de schuleden te werpen en zorgen dat ons kleine landje kapot gaat aan de rest van de grotr machten zie Amerika de leugenachtige zijn aan de macht en kijken niet naar de minder bedeelde maar naar de dikke betaalde en rijke die nergens om geven. Terwijl ze eerst eens zich af moeten vragen wat er in hun eige land speelt en leeft gaan ze miljarden uitgeven aan nutteloze doelen of is dat alleen maar om zelf beter van te worden bedoeld waarom oorlogje voeren in een land laat die mensen toch met rust en kijk wat er in je eige land het harst kapot gaat op deze manier. We worden er niet beter van als we ons overal mee bemoeien en er geld in pompen dat is vaker het water naar de zee dragen en trouwens het is beter als we de mensen zelf daar gaan helpen in plaats van geld storten en dat blijft vaak aan de grote strijkstok hangen
Als ik 'n goedkoper huis zou vinden ging ik er mee in maar waar vind ik nog 'n huisje onder de €350,- nergens want die breken ze af en zetten daar dure huizen voor in de plaats. Of de mensen die er al heel lang wonen blijven zitten want niemand wil toch 'n grote huurpost hebben en zeker niet als je maar inkomen van nog geen €800,- per maand hebt de andere vasten lasten zijn er ook nog.