LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Iedereen reageert hier off-topic!
Iedereen reageert hier off-topic!
Valt het u ook op?
Vaak begint met over een bepaald onderwerp een nieuwe topic en dan komen er van die kliertjes en die beginnen gelijk off-topic te reageren dat je weer on-topic moet gaan.
Nou ik wil wel eens weten wie hier nu off-topic reageert of gaat reageren.
gr.
Louis
Vaak begint met over een bepaald onderwerp een nieuwe topic en dan komen er van die kliertjes en die beginnen gelijk off-topic te reageren dat je weer on-topic moet gaan.
Nou ik wil wel eens weten wie hier nu off-topic reageert of gaat reageren.
gr.
Louis
Re: Iedereen reageert hier off-topic!
Zal ik dan maar de eerste zijn.???En tevens de laatste vrees ik.Maar je weet het nooit.Wat moet er in komen staan.????Ik wacht wel weer,enik zal er even over moeten denken.ik ben even van slag en moet even bij komen,want ik voel me even niet goed worden. Groetjes louis en ik hoop dat de voorgevoelens niet waar mogen zijn ..Tot horens
Hou je aan het onderwerp!
Er staat nl. dat iedereen hier off-topic reageert. Dus maakt niet uit wat je te vertellen hebt. Als het maar on-topic is, dus reageer je off-topic.
gr.
Louis
Er staat nl. dat iedereen hier off-topic reageert. Dus maakt niet uit wat je te vertellen hebt. Als het maar on-topic is, dus reageer je off-topic.
gr.
Louis
Ontopic ..oftopic help ik kom er niet uit. Ik moet er even in komen
.Even een slokje water halen. Of en ontopic. Mijn lichtje knippert.
Even wat doen. Ik ben nu of topic......Fleurop.
.Even een slokje water halen. Of en ontopic. Mijn lichtje knippert.
Even wat doen. Ik ben nu of topic......Fleurop.
Hoi Nel. Nee, wel eerlijk blijven hè! Ik was de eerste Welkom back on basic. En wel een poosje blijven hoor!
Gr. AK
Gr. AK
Niet te hard roepen want ik schrik me te pletter en echt ik voel me niet zo tof.Maar ik leef mee.En ik reageer of topic geloof ik.Ben niet een deze dag vol geweest en zal dat weer doen als het anders loopt.Want ik vind het dood eng, een forumganger of topic geloof ik
Ik geloof dat ik 2 ben en ik snap het nu wel.De buurvrouw vroeg nu iets over haar rozen.Mooi hoor.En maar snoeien en wij de druiven snoeien. Jullie krijgen de groetjes van Joepie en Joris drie pinter. Ze lopen op vier pootjes en hebben een staart..Waar gaat dit over ????
Ik zou zeggen morgen een zonnige dag misschien ?????de groeten en wie weet valt het kwartje nog bij mij.Beter laat dan nooit.Okedokie !!!!!!!!!!.Tot horens en we gaan door.Leuk idee. N.
Ik zou zeggen morgen een zonnige dag misschien ?????de groeten en wie weet valt het kwartje nog bij mij.Beter laat dan nooit.Okedokie !!!!!!!!!!.Tot horens en we gaan door.Leuk idee. N.
jaja, op deze topic zal morgen wel weer een slotje komen
Als dat slotje dan maar voorzien is van een "keurmerk", anders ga ik bij Tros Radar klagen.
gr.
Louis
gr.
Louis
En dat zijn geen kliertjes, Louis. Leuk dat je hierover begint....zie de topic Basic Air.....Valt het u ook op?
Ik blijf erbij dat je hier niet moet chatten maar je met serieuze consumentenzaken moet bezighouden. Er is voldoende ruimte op het net om te chatten, dit froum is er niet voor bedoeld
A.K en Louis welterusten en toedeloe.!!!!!!!!!!!!!!
jaaaaaaa, doeiiiiiiiiiiii
AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, vreselijk
AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, vreselijk
A.K of Louis of n is er iemand aanwezig Ik heb wat over schapen.Het is belangrijk.Laat het even weten voor bericht J.weet dit woord !!!!!gr vlag
Even op opletten voor zeker.het gaat over 40 schapen twintig bruin wit vier en veertig kippen en tweebordercollies voor mijn schapen .Hoe vind je dit.Het is eenmalig aanbod. Wat zou jij doen
Vlag en wimpel
Vlag en wimpel
Ik zou ze allemaal op een grote barbeque leggen. Dan heb je voorlopig voldoende shoarma, hihi
GR, Louis
GR, Louis
Het is criptysch en hoe leg ik dat uit Met be bb zit wel goed .Lees eens en denk na anders moet ik ze terug brengen en geen b.b.q
Ik ga nu husselen en dat met mijn schaapjes was leuk linken naar het vliegtuig.O. K Groetjes van de gr. vlag van heraklion
Ik ga nu husselen en dat met mijn schaapjes was leuk linken naar het vliegtuig.O. K Groetjes van de gr. vlag van heraklion