LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik kan niet meer in mijn Flickr-account met 82.000+ foto's

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
willemsknol

Ik kan niet meer in mijn Flickr-account met 82.000+ foto's

Ongelezen bericht door willemsknol »

Ik bezit sinds januari 2009 een Flickr pro account nu bij Yahoo. Echter door de aanschaf nwe labtop moest ik opnieuw inloggen op mijn Flickr pro account. Gebruikersnaam en wachtwoord goed ingevuld, maar dan wordt er een sms bericht naar een door mij niet meer gebruikte telefoonnummer gestuurd. Op deze wijz kan ik de toegestuurde code niet activeren. Yahoo hiervan op de hoogte gesteld maar krijg dan steeds veiligheidsvragen toegestuurd. Deze vragen zijn onder andere wat is uw creditkaart nummer, tot hoelang credit kaart geldig, wat is de hoogte van het laatst afgeschreven bedrag, noem 5 privat albums, of albums waarop je fotos hebt gezet. Al deze vragens beantwoord maar steeds is het niet goed tot wel 5x ingevoerd. Op mijn account heb ik meer dan 82.000 fotos staan en jaarlijks heb ik meer dan 1.500.000 vieuws. De vragen die ik steeds krijg doet yahoo om veiligheids redenen, maar door dat ik nergens meer bij kan kan ik het telefoonnummer niet wijzigen en ik kan zelfs niet meer opzeggen. Heb automatisch incasso via creditkaart lopen. Wat te doen.

persoonlijk was het fotograferen voor mij een levenswerk. door ernstige ziekte ben uitgehandeld voor COPD en instortende luchtpijp.

NeoDutchio

Re: Ik kan niet meer in mijn Flickr-account met 82.000+ foto's

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Als u de oude laptop nog heeft daar inloggen en dan het telefoonnummer veranderen. Dat had u eigenlijk al direct moeten doen toen u een nieuw nummer kreeg.
Als u niet meer op de oude laptop kan en de veiligheidsvragen niet kan beantwoorden houd het op. Daar heeft uw ziekte niets mee te maken, maar een veiligheidsaspect dat niet iedereen online kan inbreken.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Het kan zijn dat de laatste beveiligingsvragen handmatig worden gecontroleerd.
Wanneer heeft u deze beantwoordt en hoe weet u dat de antwoorden fout waren ?

Hoe is het overigens mogelijk dat u deze vragen fout beantwoord ? Heeft u de datum juist ingevoerd ?
U kunt ook een mailtje sturen naar Flickr.

HADES2001

Ongelezen bericht door HADES2001 »

ik raad je aan direct contact te nemen met Flickr support.
Heb in het verleden soort gelijke dingen gehad en grote bedrijven vragen je vaak een foto toe te sturen als bewijs dat jij het echt bent (foto van ID + krant van die dag)
Vervolgens halen ze de 2FA (je mobiele nummer) van je account weg en kan je weer inloggen. (vaak wel met een verplichte wachtwoord wijziging)

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

willemsknol schreef:Ik bezit sinds januari 2009 een Flickr pro account nu bij Yahoo. Echter door de aanschaf nwe labtop moest ik opnieuw inloggen op mijn Flickr pro account. Gebruikersnaam en wachtwoord goed ingevuld, maar dan wordt er een sms bericht naar een door mij niet meer gebruikte telefoonnummer gestuurd. Op deze wijz kan ik de toegestuurde code niet activeren. Yahoo hiervan op de hoogte gesteld maar krijg dan steeds veiligheidsvragen toegestuurd. Deze vragen zijn onder andere wat is uw creditkaart nummer, tot hoelang credit kaart geldig, wat is de hoogte van het laatst afgeschreven bedrag, noem 5 privat albums, of albums waarop je fotos hebt gezet. Al deze vragens beantwoord maar steeds is het niet goed tot wel 5x ingevoerd. Op mijn account heb ik meer dan 82.000 fotos staan en jaarlijks heb ik meer dan 1.500.000 vieuws. De vragen die ik steeds krijg doet yahoo om veiligheids redenen, maar door dat ik nergens meer bij kan kan ik het telefoonnummer niet wijzigen en ik kan zelfs niet meer opzeggen. Heb automatisch incasso via creditkaart lopen. Wat te doen.

persoonlijk was het fotograferen voor mij een levenswerk. door ernstige ziekte ben uitgehandeld voor COPD en instortende luchtpijp.
Waar is die oude laptop gebleven? Als je die nog één keer aan kan slingeren om het telefoonnummer te wijzigen, dan kan je het zelf regelen.

piet987654

Ongelezen bericht door piet987654 »

Hebt U al eens gebeld naar uw oude telefoon nummer ??? Grote kans dat dit nummer opnieuw is uitgegeven. Hopelijk is de nieuwe eigenaar van dit nummer zo vriendelijk om die code in dat SMS-je voor te lezen. Hoe simpel kan het zijn.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

piet987654 schreef:Hebt U al eens gebeld naar uw oude telefoon nummer ??? Grote kans dat dit nummer opnieuw is uitgegeven. Hopelijk is de nieuwe eigenaar van dit nummer zo vriendelijk om die code in dat SMS-je voor te lezen. Hoe simpel kan het zijn.
Sympathiek idee. Of de nieuwe 'eigenaar' mee zal werken betwijfel ik. Als ik zo'n telefoontje krijg zou ik ook raar staan te kijken. Maar wie weet?

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Heb je ook een Flickr-app op je telefoon? Dan zou je als het goed is ook een activatiecode in de app kunnen krijgen.

Gesloten