LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] In discussie met Chanmaster

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Chanmaster

In discussie met Chanmaster

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Welkom.

Deze ruimte is bedoeld om te disuseren met Chanmaster over onderhandse onderwerpen ten einde de fora te ontzien van meningsverschillen en deze toch te beslechten.

G7

Re: In discussie met Chanmaster

Ongelezen bericht door G7 »

onderhandse onderwerpen
fora te ontzien van meningsverschillen en deze toch te beslechten.
En nu nog even in het Nederlands en we kunnen weer. :wink:

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

Tja G7,

Om aan deze discissie te kunnen deelnemen moet je wel eerst een cursus chanmasteriaans gevolgd hebben. Aan te vragen bij de topicstarter, klik op de enveloppe naast zijn naam voor opgave.

Is wel een dure cursus hoor.

jiping

Ongelezen bericht door jiping »

"fora ontzien van meningsverschillen"

Ik dacht dat juist het doel van een forum is om te discusiëren, en zonder meningsverschillen krijg je denk ik geen interessante discussie.

NAK

Ongelezen bericht door NAK »

Chanmaster = [email protected]

Waar moeten we met jou dan over discussieren???

willem de 16de

Ongelezen bericht door willem de 16de »

Deze ruimte is bedoeld om te disuseren met Chanmaster over onderhandse onderwerpen ten einde de fora te ontzien van meningsverschillen en deze toch te beslechten.

Mag ik ook meedoen? :wink:

Maar toch een waanzinnig goed idee!

Ik zal de posters die afgelopen weekend mij van de site wilden laten gooien een duwtje in het ruggetje geven.

Ik was stout! Want ik droeg geitenwollensokken! :lol:
Ik was een sukkel volgens iemand die zichzelf graag laat aanspreken met "caruso!" :lol: Maar wel zware shag rookt en alles van AH weet :wink:
Ik zou op deze site meerdere nicknames gebruiken. :!: :twisted:
Ik zou een frustraat zijn. :lol:
Ik zou een loser zijn. 8)
Ik zou alleen maar gelijk willen hebben en wanneer iemand mij tegen sprak brak de hel los! :roll:
en lees mijn topics maar na en laten die heren/dames zich nu even vrolijk melden en hun zo verstomde zegje doen.
Ik beschouw deze topicopener als iemand van het sitebeheer die een uitstekende manier bedacht heeft om e.e.a. eens op te lossen door te zien of er uit te praten valt. Ik zal mij gewillig opstellen want ik zal ook wel fouten gemaakt hebben.
Kan een aardige topic worden :roll: :wink:
Maar ik schold niet behalve probeerde ik de virussen tevergeefs te verdrijven. Voortdurend werd mij "schelden" verweten en als een dolle stier om mij heen schoppend e.d. :roll:
Geen idee waar dat allemaal op zou slaan. :idea: :roll:
Ik was zelfs zo stout, dat ik maar door iedereen verzocht moest worden van de site verwijderd te worden. :oops: :lol:
Laat uw stemmen en uw grieven maar eens horen zonder schaamrood achter je computer!
Folks, spit it out :!:
Laat het radarrecht zegenvieren :!: :idea:

22.35hr

Inmiddels 5,5 uur later!!!

He guys,....... waar blijven jullie nou???
Toch maar niet jullie argumenten tegen mij tegen het licht laten houden door een onpartijdige buitenstaander?

willem de 16de

Wie noemde mij ook alweer een loser?
Op dit forum gratis en voor niets uitleggen en lekker spugen zonder sancties.
En wie,.....
ach, lees mijn topics en wees verbijsterd dat de schreeuwlelijkerts en topicverziekers zich niet meer laten horen wanneer zij daartoe worden uitgenodigd! Niet leuk om via de voordeur binnen te komen?
Zouden zij zelf met problemen zitten m.b.t. hun EQ misschien?
Leg jezelf rustig op deze topicbank, ontspan en laat je gevoelens, hoe bizar ook, onbekommerd hun uitweg vinden. Wees verzekerd dat ik niet zal lachen. Ik hou van de mensen, hoe ze ook misvormd zijn of chronisch struikelen over hun verbale handicaps.
Waar zijn de botte, tinne, carusoos met hun grenzeloze mensenkennis nu? Ik hou van jullie. :!: :wink: :lol:
Deze topic heeft succes gehad, zelfs nu al!
Gefeliciteerd meneer Chanmaster!
Ik kan ze niet meer raken!
PEACE :!:
et sans rancune :!:
:
.

Chanmaster

Hehehe, zijn we niet allemaal lozers= Als we dood gaan, en dat doen we zeker, is er ineens geen enkel verschil meer.
Niet nodig om elkaar lozer te noemen daar kom je zelf toch ook wel achter=

"NAK, Ja hoor daar zijn we weer. Doe gewoon lekker mee NAK en trap er hier een dolle boel van.

willem de 16de

Doe gewoon lekker mee NAK en trap er hier een dolle boel van.
Pleinvrees? :!:

PS,

Geachte topicstarter,

zou de titel van uw topic niet als "Topicpispaal" meer behoeftigen trekken? :wink:

Chanmaster

Hoe dan ook, het zei zo!

willem de 16de

caruso

Geplaatst op 21 Mrt 2007 10:31 door caruso

--------------------------------------------------------------------------------

Allemachtig, wat een kotsverhaal!
Heb je werkelijk niets anders te doen dat debiele topics bedenken?

Overige forumleden, en met name de andere "fans"van Willem:
Kunnen wij niet afspreken om helemaal niet meer te regageren op zijn lariekoek en apekool?
Gaat met kleine kinderen ook, niet reageren, houden ze vanzelf op!
Afgesproken?

Zie hier hoe deze AH kenner nog steeds niet begrepen heeft hoe je elkaar op een forum wel en niet moet benaderen.
Hij blijft onbehoorlijk, en mijn topic trachten te verzieken, bezig.
Hij zou mij graag van de site willen weghonen. Wat deze "caruso" niet door heeft is dat hij daar de wapens niet voor heeft zonder dat de webmaster ingrijpt. Een klein onbeduidend maar wel irritant stoorzendertje met een bedenkelijk egootje. :roll: :lol:

willem de 16de

Chanmaster
Geheel onverwachts kreeg ik zojuist een berichtje dat ik onmiddellijk weer voor onbepaalde tijd in verwegistan zal verblijven.
Aldaar geen computertijd.
Adios.

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Beste allemaal,

Waarom reageren die personen niet die hier opgeroepen worden?
chanmaster doet niets verkeerd, het zegt het soms alleen een beetje anders.

Ik vind dat iedereen overal op zijn eigen manier ergens op mag reageren, maar als je het netjes houd, kan er erg veel.

Hoewel meerdere gebruikers namen verboden zijn, zou het voor deze wel eens de oplossing kunnen zijn, iets totaal anders nemen, en verder gaan onder Broodje Aap of zo!

Ik krijg de indruk dat sommige gewoon zoeken hoe ze Chanmaster kunnen pakken, maar ik doe dat niet, blijf eerlijk, en die andere gewoon met harde woorden een keer terug pakken....

Zoals Gozik die iemand voor een taalfout naar Geert Wilders wil sturen om deze het land uit te zetten, Een echte Hollander die eruit moet, wegens taalachterstand, en dat door een maffe Russische officier die gedeserteerde uit het rode leger?

Jammer dat hij nog steeds ziek is, want hij kan iedereen met dodelijke humor keihard aanpakken, kom maar op Gozik, je bent welkom, en dan is het echt Oorlog, je hoeft niet naar Afghanistan om te vechten.

Chanmaster

Oké D1RK, je slaat de spijker op z'n kop!
Wanneer men commentaar op mij heeft dan sta ik daar open voor als het maar op een acceptabele wijze wordt gebracht en daar schort het nog wel eens een beetje vaak aan.
Ik weet ook dat ik zeer zakelijk kan over koemen ofschoon dat zeker niet mijn bedoeling is, ik kan ook dollen!
Wat ik schrijf, schrijf ik naar eer en geweten maar ook ik kan het fout hebben. Er wordt vervolgens expleciet gewezen op dwaasheid, domheid of l*lverhalen. Mensen dit is toch geen taal? Zo ga je toch niet met elkaar om? kennelijk wel! Neem die onzin zoals hier overwegend neergeschreven als voorbeeld! Daar zou ik helemaal niet willen schrijven.
Wellicht omschrijf ik bepaalde zaken net iets anders waardoor het wat vreemd over komt, mensen zijn nu eenmaal verschillend!
Ik doe mijn best en ik neem aan jullie ook. Topics waarvan ik geen kaas heb gegeten daar ga in aan voorbij!
Ik bedacht dit topic om eens te zien hoe men hiermee omgaat. Welnu, de beer is los. Overtuigt uzelf! Het lijkt echt nergens op!
Jammer dat hij nog steeds ziek is, want hij kan iedereen met dodelijke humor keihard aanpakken, kom maar op Gozik, je bent welkom, en dan is het echt Oorlog, je hoeft niet naar Afghanistan om te vechten.
Soms gaat het er hier harder aan toe!

Gesloten