| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Inbraak
-
BMS.Purmerend
Inbraak
Deze topic heb ik afgesloten omdat TROSRADAR ander ideeën heeft met zijn medemensen en alleen door de bla.bla zich zelf wil verrijken.
Groeten een teleurgestelde topicschrijver en mede denker.
Gegroet Jan
Groeten een teleurgestelde topicschrijver en mede denker.
Gegroet Jan
Laatst gewijzigd door BMS.Purmerend op 21 nov 2007 00:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
kanovaarder
Re: Inbraak
Spionerende ambtenaren.
BMS, je hebt hier een goed punt!
Verkoop je ook goede sloten?
Maar..... het blijft wel spioneren en dat terwijl juist ambtenaren moeten laten zien hoe het moet.
een beetje melige
Grootvader
BMS, je hebt hier een goed punt!
Verkoop je ook goede sloten?
Maar..... het blijft wel spioneren en dat terwijl juist ambtenaren moeten laten zien hoe het moet.
een beetje melige
Grootvader
-
Walter van V
dat er een deur niet op slot is betekent niet dat je het recht hebt daar naar binnen te gaan...
Maar helaas met de kromme toepassing van wetten tegenwoordig heb je het dan wel gedaan , of rekent men de inbreker het niet aan..!
benieuwd hoe het hiermee verder gaat..
Maar helaas met de kromme toepassing van wetten tegenwoordig heb je het dan wel gedaan , of rekent men de inbreker het niet aan..!
benieuwd hoe het hiermee verder gaat..
Een goedkoop en slecht slot, dat betekend dat BMS geen uitkering van de verzekering zou krijgen of erg hoge premie moet betalen...
Maar gelukkig, ik was bij Jan, en alles was goed, alleen niet mijn lievelingsmerk, maar zag dat hij goed bezig was en je kunt niet alles hebben!
Helaas was het druk dus geen persoonlijke reactie toen....
Wel is een goed slot beter, want iedere crimineel zoekt de makkelijkeste slachtoffers, daarom steeds meer rustige dorpen omdat de steden met dubbele sloten op de deur steeds lastiger worden!
Ik zal geen zwakke punten van winkels hier als advies neer zetten, want dan word deze zaak zeker leeg gehaald voordat het is uitgevoerd!
Verder weet ik ook niet of ik bepaalde veiligheidsmaatregelen niet heb gezien, maar dat ik iets zag, het was te druk om te adviseren, maar ik kom nog wel eens een keer als het rustiger is...
Een onbekende klant......
Maar gelukkig, ik was bij Jan, en alles was goed, alleen niet mijn lievelingsmerk, maar zag dat hij goed bezig was en je kunt niet alles hebben!
Helaas was het druk dus geen persoonlijke reactie toen....
Wel is een goed slot beter, want iedere crimineel zoekt de makkelijkeste slachtoffers, daarom steeds meer rustige dorpen omdat de steden met dubbele sloten op de deur steeds lastiger worden!
Ik zal geen zwakke punten van winkels hier als advies neer zetten, want dan word deze zaak zeker leeg gehaald voordat het is uitgevoerd!
Verder weet ik ook niet of ik bepaalde veiligheidsmaatregelen niet heb gezien, maar dat ik iets zag, het was te druk om te adviseren, maar ik kom nog wel eens een keer als het rustiger is...
Een onbekende klant......
-
BMS.Purmerend
Oké Dirk, je bent welkom,
je hebt inderdaad niet goed kunnen observeer, ik heb categorie drie.
kosten een godsvermogen pj.
Als je mij verteld wat er op het bordje stond tegen het achterkantje van computerscherm is geplakt geloof ik je. dat valt iedereen op
Als je mij kan omschrijven zul je eens zijn dat wat er op dat bordje stond niet gelogen is.

Als je mij verteld wat er op het bordje stond tegen het achterkantje van computerscherm is geplakt geloof ik je. dat valt iedereen op
Als je mij kan omschrijven zul je eens zijn dat wat er op dat bordje stond niet gelogen is.
Sorry,
Ik keek voor een ding op 2 wielen en geen computer....
Geen kassa gezien dus!
maar het was te druk en ik vermoede dat ik jou zag!
Omdat het lievelings merk ontbrak, je bent geen dealer, en we hebben nog even voordat iemand 16 word dus alle tijd!
Verder let ik zelden op bordjes maar na een inbraak poging kijk je wel naar de hoeken of alles gedekt is, maar in deze volle winkel is het lastiger te beoordelen of alles goed is!
Het zag er goed uit, maar ik twijfelde, dus kan niets met zekerheid zeggen!
Tot binnenkort dus!
Ik keek voor een ding op 2 wielen en geen computer....
Geen kassa gezien dus!
maar het was te druk en ik vermoede dat ik jou zag!
Omdat het lievelings merk ontbrak, je bent geen dealer, en we hebben nog even voordat iemand 16 word dus alle tijd!
Verder let ik zelden op bordjes maar na een inbraak poging kijk je wel naar de hoeken of alles gedekt is, maar in deze volle winkel is het lastiger te beoordelen of alles goed is!
Het zag er goed uit, maar ik twijfelde, dus kan niets met zekerheid zeggen!
Tot binnenkort dus!
-
BMS.Purmerend
haha is goed Dirk. op de web staan de merken van mij.
Haha die Drik. ik spreek je.
Haha die Drik. ik spreek je.