Hallo
Ik heb een vraag over teruggestuurde bestelling(via internet besteld.)
Ik heb 20 september 2012 een bestelling gedaan bij easyshoppings.nl
Deze moest ik vooraf betalen via ideal dit gedaan en na een paar dagen was mijn bestelling bij mij binnen.
Ik was niet tevreden dus ik hem teruggestuurd binnen de tijd die er voor stond.
Ik zou binnen 30 dagen mijn geld terug gestord krijgen.
Volgens track en trace is mijn zending aangekomen.
Nu is het 10 december en ik heb mijn geld nog steeds niet terug.
Ik kan dat bedrijf niet telefonisch benaderen heb verschillende e-mails weggedaan,maar kreeg geen reacties terug.
Tot 9 november kreeg ik een e-mail binnen van dat bedrijf sorry voor de overlast maar wij sturen u alsnog u bestelling het pakketje zal er dinsdag zijn.(Dit is niet gekomen)
Ik weer terug gemaild en uitgelegd dat ik geen zending meer wilde ontvangen maar mijn geld terug wil hebben. Daarna nog een keer mail gestuurd met weer het zelfde verhaal, maar tot op heden 10-12-2012 nog niks geen geld terug gehad of iets van dit bedrijf gehoord.Het gaat wel niet om zo'n groot bedrag maar toch.
Wat kan ik het beste doen
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] internet bestelling terug gestuurd
Re: internet bestelling terug gestuurd
ben bang dat je je geld kwijt bent. Bedankt voor de waarschuwing.Hallo
Ik heb een vraag over teruggestuurde bestelling(via internet besteld.)
Ik heb 20 september 2012 een bestelling gedaan bij easyshoppings.nl
Deze moest ik vooraf betalen via ideal dit gedaan en na een paar dagen was mijn bestelling bij mij binnen.
Ik was niet tevreden dus ik hem teruggestuurd binnen de tijd die er voor stond.
Ik zou binnen 30 dagen mijn geld terug gestord krijgen.
Volgens track en trace is mijn zending aangekomen.
Nu is het 10 december en ik heb mijn geld nog steeds niet terug.
Ik kan dat bedrijf niet telefonisch benaderen heb verschillende e-mails weggedaan,maar kreeg geen reacties terug.
Tot 9 november kreeg ik een e-mail binnen van dat bedrijf sorry voor de overlast maar wij sturen u alsnog u bestelling het pakketje zal er dinsdag zijn.(Dit is niet gekomen)
Ik weer terug gemaild en uitgelegd dat ik geen zending meer wilde ontvangen maar mijn geld terug wil hebben. Daarna nog een keer mail gestuurd met weer het zelfde verhaal, maar tot op heden 10-12-2012 nog niks geen geld terug gehad of iets van dit bedrijf gehoord.Het gaat wel niet om zo'n groot bedrag maar toch.
Wat kan ik het beste doen
Re: internet bestelling terug gestuurd
als u ze niet met de telefoon ken berijken en uw mail niet word beantwoord dan is er weinig wat u nog kunt doen mischien naar het bedrijf toe gaan als dat mogelijk is of een rechter op de zaak zetten maar dat lijkt me in dit geval niet echt nootzakelijk als u al aangeeft dat het om een klein bedrag gaat.
mvg kleppy
mvg kleppy