Van mijn splinternieuwe winterjas

waren de mouwen te lang, ik heb een coupeuse gevraagd of deze ingekort konden worden en dat zou geen probleem zijn. Toen ik de jas weer ophaalde bleken de mouwen zo'n 7 a 8 cm te kort te zijn. De dame verzekerde me dat het geen probleem was en dat ze voor dit soort dingen verzekerd was. Maar ze wou eerst proberen haar fout te herstellen met een zogenaamde valse zoom.
dit bleek ongeveer 2 cm te schelen.

De jas was dus nog te kort en ik heb gezegd dat ik dit zo niet accepteer.

Maar deze dame was van gedachten veranderd en vond dat ze niks fout had gedaan. De fout was hersteld en ik moest mijn eigen verzekering daar maar voor inschakelen.Of ik mocht ook de rijdende rechter wel benaderen aldus deze dame.

Ik heb de jas meegenomen en gezegd dat ze er nog meer van zou horen. nadat ik de jas had nagemeten bleek er ook nog verschil in lengte te zitten tussen de linker en de rechter mouw. Vervolgens heb ik haar schriftelijk aansprakelijk gesteld (en aangetekend verstuurd) en wacht ik 14 dagen af, voordat ik juridische stappen ga ondernemen. De schade van de jas, daar kom ik wel overheen maar de manier waarop ik behandeld ben is ronduit grof. Dat is dan ook de reden waarom ik deze zaak niet kan laten rusten
astrid