LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kaarten tmfawards voorverkoop

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
rivala

Kaarten tmfawards voorverkoop

Ongelezen bericht door rivala »

Afgelopen zaterdag zou om 10.00uur de voorverkoop beginnen van de TMF awards. Een vriendin en ik wilden graag kaarten en hebben die gelukkig ook.
Maar wat heel raar is dat je via ticketonline de avond ervoor al kaarten kon reserveren, wij durfden dit niet aan en zouden netjes tot 10.00uur de volgende ochtend wachten. Maar tot onze verbazing konden we bij het reserveren van de kaarten om 9.45uur al niet meer de kaarten voor de arena krijgen. Snel gebeld en toen konden we telefonisch nog wel kaarten voor de 2e ring kopen. Dit was dus VOOR de officiële voorverkoop begon. Vraag me eigenlijk af hoe dat kan.....

Smogus

Re: Kaarten tmfawards voorverkoop

Ongelezen bericht door Smogus »

Toen ik mijn Metallica (21-06-04 A'dam ArenA) ging halen, was het ABSOLUUT niet mogelijk eerder te reserveren, gebeld, gemailt, geklikt, en langs GWK gegaan, nergens kon het, bij iedereen moest ik wachten tot 10.00 zaterdag daarop.

MAAR ging ik voor de kerst kaartjes kopen voor m'n moeder van Phil Collins, bleek ok dat er inderdaad vooraf al gereserveerd kon worden ........

(((daarom had ik overal vooraf geinformeerd voor het Metallica concert))

Rare lui daar bij die ticket service.......

Theo vD

Re: Kaarten tmfawards voorverkoop

Ongelezen bericht door Theo vD »

Toen ik vorige week zaterdag reageerde voor Britney Spears was de Arena ook al uitverkocht en kon ik alleen nog tweede ring krijgen, beetje raar want ik hing om 10 uur aan de elefoon...

Gesloten