LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kansspellen 7 to 7 ?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Jacoba

kansspellen 7 to 7 ?

Ongelezen bericht door Jacoba »

Hoi,

Ben 2 wkn via de telefoon benaderd om mee te doen met een "nieuwe" loterij. 7 to 7, ofzoiets ( 3 trekkingingen per mnd, voor maar 49 inwoners per dorp?), wie weet er meer van, graag spoedig reageren, want er komt nu woensdag iemand langs voor inschrijving en uitleg.

groetjes

Gast

Re: kansspellen 7 to 7 ?

Ongelezen bericht door Gast »

NIET DOEN !!
ZORG DAT JE NIET THUIS BENT.

dit is weer een of andere illegale loterij met een MLM achtergrond.
deze zijn al wel bekend onder de 6 uit 49 rotzooi.

Dus zorg dat je niet thuis bent, want je wordt een hele middag suf geluld totdat je tekent.

Kent u een loterij die deze methode toepast ?
wees verstandig en neem dan een lot uit de staatsloterij,bankgiro of desnoods de postcode loterij. :wink:

Gast

Doe a.u.b. niet mee, laat hem/haar ook onder geen voorwaarde binnen, ook niet om te plassen of wat water. Deze lieden zijn getraind om je omver te praten, en je gaat geheid het schip in. Het beste is om gelijk maar te zeggen dat je er bij nader inzien vanaf ziet. Niet in huis zijn is een optie, maar dan komen ze weer, en dat op een moment dat je er niet even op let. Smoesjes van afspraken niet nakomen, dat is gewoon ondernemers risico. Sterkte, en hou je poot stijf.

Kristina

Ongelezen bericht door Kristina »

Dit klinkt ontzettend illegaal Jacoba. Ik zou je adviseren hier niks mee te gaan doen en zeer zeker nergens je handtekening onder te zetten.

Hans W.

Ongelezen bericht door Hans W. »

Ik doe al 6 maanden mee en heb al 3 keer gewonnen. Een echte aanrader dus!

Gast

Laat me raden hans w. (what's in a name): een villa, een auto en een boot, en nu verkoop je die loterij ook zelf? Namens alle lezers hier van harte gefeliciteerd!!

Gast

[quotHans W.
Gast

Geplaatst op 01 Nov 2004 01:53 door Hans W.

--------------------------------------------------------------------------------

Ik doe al 6 maanden mee en heb al 3 keer gewonnen. Een echte aanrader dus!
e][/quote]

Dit betekent nog niet dat je ook winst hebt. Elke loterij, maar dan ook elke keert per definitie minder uit dan er in komt, de organisator vult zijn zakken ten koste van spelers die in het ootje zijn genomen. wederom Jacoba trap er niet in, dan heb je de meeste winst.

Gesloten