LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kapotte buggy

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
bibi82

kapotte buggy

Ongelezen bericht door bibi82 »

Ik heb voor 6 maanden terug een buggy gekocht van chicco. Hier mogen kinderen in tot 15kg, mijn dochter is nu 9kg maar de buggy is helemaal doorgezakt. De buggy word ook niet veel gerbuikt. Ik heb helaas geen bon meer dus terug gaan word moeilijker maar ik zou wel graag ergens een klacht willen indienen want zo'n buggy is echt niet goedkoop en het gaat om de veiligheid van kinderen en als me dan gisteren onder het rijden bijna een wieltje eraf rolt dan gaat me dit toch wel erg ver. Ik hoop dat iemand me kan helpen om chicco ervan op te hoogte te stellen.

Gast

Re: kapotte buggy

Ongelezen bericht door Gast »

ga gewoon terug naar de winkel waar je 'm gekocht hebt.
Leg je probleem uit, beter nog, neem gelijk de buggy en je dochter mee.
Ze kunnen heus wel zien dat ie niet vaak is gebruikt en wie weet zijn ze zo klantvriendelijk om het probleem op te lossen.

succes

kaza

Ongelezen bericht door kaza »

En wees zo vriendelijk te vermelden hoe DIT afloopt :wink:

Gast

Zonder bon kan je weinig bewijzen.

bibi82

Ongelezen bericht door bibi82 »

Ik heb inderdaad geen bon meer en de v&d is hier voor 3 maanden terug weg gegaan dus veel kan ik niet doen. Ik ben vandaag nog naar de prenatal geweest om te kijken of hun me konden zeggen wat ik moest doen maar ja daar werd ik afgescheept met het verhaal; Nou wij kunnen in ieders geval niks voor u doen. Dit was helemaal niet mijn vraag ik vroeg die medewerkster gewoon of zij wist waar ik een klacht kon indienen. Nou ik hoop maar dat ik een oplossing vind want dit is gewoon goed begin.

Gast

Bibi, het is logisch dat prenatal je niet verder wilde helpen.
Je koopt een buggy ergens anders en op het moment dat hij stuk gaat ga je naar hun toe.
Dat de zaak waar jij hem hebt gekocht inmiddels weg is, daar kunnen zij niks aan doen.
Ze zullen bij zichzelf denken dat je het dan maar bij hun had moeten kopen.

PatriciaM

Ongelezen bericht door PatriciaM »

Hoi

Chicco is heel netjes wat dat betreft!!
Ik had hetzelfde probleem en ik heb naar chicco gemaild via www.chicco.nl
Is een buitenlandse site maar ik heb hem gewoon naar belgie gemaild en vanuit daar is hij naar nederlandse chicco gegaan
Ik kreeg netjes een telefoontje hele verhaal uitgelegd
En kreeg te horen dat ik naar de zaak moest gaan waar ik hem vandaan had en toen moest ie opgestuurd worden maar de mijne was al 3 keer gemaakt en mijn dochtertje was 3 en halve maand toen ze er de 1e keer doorheen ging dus ik wilde liever een nieuwe
En toen mocht ik van chicco een andere buggy uitzoeken voor hetzelfde bedrag

Gesloten