Ik beheer sinds het overlijden van mijn vader de financiële administratie van mijn moeder (81). Zij is door de gevolgen van een hersenbloeding niet in staat haar eigen administratie bij te houden. Ze overhandigde mij vandaag een rekening van een 'medium' genaamd 'kenan'. Het betreft hier volgens de afzender een 3e herinnering van een rekening voor een zogenaamde 'uitvoerige persoonlijke analyse'.
Ik heb mijn moeder gevraagd of ze schriftelijk of telefonisch afspraken heeft gemaakt met dit medium en of ze eerdere betalingsverzoeken wellicht per ongeluk heeft weggegooid. Ze kon zich dat niet herinneren.
Het vervelende is nu dat door de gevolgen van de hersenbloeding haar geheugen soms flinke steken laat vallen en beslissingen m.b.t het aankopen van goederen of het afnemen van diensten niet altijd even rationeel worden genomen. Maar omdat ik in de afgelopen tijd géén betalingsherinnering onder ogen heb gekregen, krijg ik sterk het vermoeden dat deze rekening géén 'zuivere koffie' is.
Is er iemand die dit soort betalingsverzoeken herkent en eventueel kan bevestigen of dit bedrog is?
Groet,
Friso
(heb geprobeerd de brief als bijlage toe te voegen, maar het forum geeft aan dat de bijlagequota is bereikt)
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kenan - Medium betalingsherinnering.
Re: Kenan - Medium betalingsherinnering.
Feitelijk is de oplossing simpel. Schriftelijk contact opnemen met die Kenan en hun vragen om bewijzen, van zowel de opdracht/transactie als de herinneringen.