LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kerstkaarten Sandd

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Rhino3

Kerstkaarten Sandd

Ongelezen bericht door Rhino3 »

op 9 december 20 kaarten met goedkope Sanddzegels in de box in de betreffende winkel gedaan: tot op heden hebben maar 2 mensen mijn kaart ontvangen! DIt is toch te gek voor woorden: wie vergoedt mij de 18 x 50 cent en 18 kaarten?
EN geen gezeur dat er maar 2 x bezorgd wordt...Sandd deed een toezegging dat alles dat voor 19 december gepost werd voor de Kerst bezorgd zou worden! Ze noemen alleen het jaartal niet.

NOOIT MEER SANDD!

mahadma

Re: Kerstkaarten Sandd

Ongelezen bericht door mahadma »

Ga eerst eens naar uw adres waar u de kaarten afgeleverd heeft. Dat kan verrassend zijn.

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms »

Rhino3 schreef:op 9 december 20 kaarten met goedkope Sanddzegels in de box in de betreffende winkel gedaan: tot op heden hebben maar 2 mensen mijn kaart ontvangen! DIt is toch te gek voor woorden: wie vergoedt mij de 18 x 50 cent en 18 kaarten?
EN geen gezeur dat er maar 2 x bezorgd wordt...Sandd deed een toezegging dat alles dat voor 19 december gepost werd voor de Kerst bezorgd zou worden! Ze noemen alleen het jaartal niet.

NOOIT MEER SANDD!
Uit je tekst valt op te maken dat je het andere Sandd topic ook gelezen hebt, waarom daar niet bij geplaatst ?

Rhino3

mahadma: uiteraard al geweest en zij vinden het ook uitermate vervelend.

Brahms: hoezo uit je tekst valt op te maken? Blijkbaar vond de moderator het prima dat ik het apart plaats anders werd het niet goedgekeurd.

renewouters

Ongelezen bericht door renewouters »

Wordt nog wat met de post: PostNL is *** nu Sandd ook al. Postduiven dan maar...

renewouters

Brahms schreef:
Uit je tekst valt op te maken dat je het andere Sandd topic ook gelezen hebt, waarom daar niet bij geplaatst ?
Dat gaat tegen de forumetiquette in. Nooit andermans topic kapen. Basiskennis internetgebruik.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

En we privatiseren rustig verder...en laten de markt zijn heilzame werk doen.
zomaar een link:
https://www.npo.nl/zembla/16-10-2010/VARA_101240215

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms »

renewouters schreef:
Brahms schreef:
Dat gaat tegen de forumetiquette in. Nooit andermans topic kapen. Basiskennis internetgebruik.
Prima hoor, straks 100 topics met hetzelfde onderwerp....
Maar wel geheel volgens regeltjes.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als de winkel geen pakket aanmeld worden ze niet opgehaald... . en zo zullen deze kaarten ook wel de fout zijn ingegaan.

Als ik bij DPD, een andere dus pakje inleverde zien ze dat en komen ze halen..... bij niets scannen zullen ze nooit halen... en komt het nooit weg!
Bij te laat gehaalde word het volgende jaar bezorgd...en verliest Sandd vele klanten die hier meelezen!

Rhino3

stofzuigertje: de winkel heeft het allemaal volgens de regels gedaanen nog zijn er van mijn 20 kaarten nu inmiddels 3 bezorgd.....beetje zonde van mijn kaarten en geld

Rhino3

uiteindelijk van diverse mensen op 9 januari bericht dat ze mijn kaart ontvangen hebben: 9 deccember gepost! Dat is dus eens maar nooit weer Sandd!

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik kreeg Dinsdag ook Sandd kerst en nieuwejaar....
Maar voor Russen is dat keuring op tijd.
Gezien de Kerst op 7&8 Januari en Oud& nieuw op 13&14 januari... dus keurig op tijd!

Ja, als er ergens iets bleef liggen ze en de verse wel op tijd verstuurde en de oude onderin bleven!
Dat is de fout die ze vermoedelijk gemaakt hebben.

Als ex eigenaar webwinkel ging ik ook vaak die fout in...
Bovenste vers binnengekomen eerst afhandelen en geen nieuwe stapel gemaakt en dan gaan de vandaag eerst en blijven die van vorige week retour liggen!
Helaas is de postwet zo dat ze de op tijd bezorgde tellen...
Dan is oude nog langer laten liggen rendabel om niet een lagere score te halen.
Post NL heeft dat ook wel eens gedaan, leidinggevende moeten scoren om door Den Haag gemaakte regels!

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

16again schreef:En we privatiseren rustig verder...en laten de markt zijn heilzame werk doen.
zomaar een link:
Post is al lang geprivatiseerd, daar is niet veel meer aan te privatiseren lijkt me. En marktwerking a gogo, dan volgend jaar met PostNL versturen, die doen het al wat langer, en in onze ervaring zijn àlle kaarten, ook die ene waar ik vergeten was om een decemberzegel op te plakken, voor de kerst bezorgd afgelopen jaar.

renewouters

16again schreef:En we privatiseren rustig verder...en laten de markt zijn heilzame werk doen.
zomaar een link:
Het grappigste is dat nooit iemand klaagt over de marktwerking en private afhandeling van het belangrijkste in ons leven: de voedselvoorziening. Dankzij de vrije markt hebben wij voedsel in overvloed en hoeft er nooit honger te worden geleden vanwege tekorten. Er zijn landen die geprobeerd hebben om de voedselvoorziening door de overheid te laten verzorgen en we hebben allemaal gezien hoe goed dat ging... (of zelfs hoe "goed" dat gaat, denk aan Cuba of Noord-Korea).

Gesloten