De problemen met Kidsconcern zijn inmiddels bekend, maar nu heb ik afgelopen weekend een brief van een deurwaarder gekregen die via KidsConcern bij mij geld opeist! Die is mooi, als ik me niet vergis heb ik nog een bak geld van hen te goed!!
Zijn er meer mensen die zo'n brief heeft ontvangen en is het zo dat dit allemaal zo maar kan? Ik ben in elk geval niet van plan geld te storten in een bodemloze put storten om er daarna achter te komen dat ik alles nog een keer kan betalen aan het kinderdagverblijf.
Ik word er zo langzamerhand wel een beetje moe van....
Kidsconcern heeft een deurwaarder ingeschakeld om geld bij jou op te eisen ? Het is echt niet te geloven !!! Ik zou idd. nooit en te nimmer betalen. Jouw geld is niet voor Kidsconcern maar voor de kinderopvang ! Misschien kun je de rollen omdraaien en de deurwaarder naar KC sturen om daar jouw geld op te halen !
Al bijna 2 maanden horen we niets meer van KC, terwijl men heeft aangegeven begin 2006 met nadere indformatie te komen. Ik heb nog niets ontvangen en hun website bestaat ook al niet meer, terwijl ze daar ook informatie op zouden verschaffen.
Wat claimen ze eigenlijk bij je ? Openstaande facturen van KC zelf ?
Er is overigens wel bijna een oplossing voor de gedupeerde ouders. Kijk even op www.boink.info.