LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht flash popup dit forum.

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
BBCS
Contacteer:

Klacht flash popup dit forum.

Ongelezen bericht door BBCS »

Iedere keer krijg ik die vervelende popup:
FLASHPLAYER

Helaas, om onze site optimaal te gebruiken dient u een recente flashplayer geïnstalleerd te hebben. Dit is een simpele, eenmalige handeling en zal hoogstens enkele minuten duren.

Instructies:

Klik op de knop en volg de (Nederlandstalige) instructies. Na installatie kunt u dit scherm afsluiten.
De reden is:
TROS.nl heeft de plugin: Flash player 8.0 nodig. Deze is niet aanwezig op U computer. Download deze hier.
WAKKER WORDEN!

Flash player 8.0 is niet resent!!!!

Ik heb zelf de Adobe Flash Player version 9.0.124.0 op mijn systeem staan en dat is wel de resente!!

Klacht:

Dat de redactie 8.0 als resent aangeven, terwijl 9.0.124.0 de resente is en mij daardoor steeds lastig vallen met die vervelende popups.

Ik zal geen e-mail sturen, omdat dit toch in de praktijk geen zin heeft.

Guardian72
Contacteer:

Re: Klacht flash popup dit forum.

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Blokkeer gewoon pop-ups.

Zowiezo is dat een foute manier van adverteren.

roro25

Ongelezen bericht door roro25 »

recent is met een c....

verder ook heel irritant die pop up. Gewoon blokkeren.

resp00112469

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Sinds ik explorer 7.0 gebruik heb ik geen last meer van pop-ups. Dit geldt voor vrijwel alle sites die ik bezoek, zelfs de foto upload site image-shack komt nu schoon binnen. dat was vroeger wel anders!

Vr. Gr. Hans.

Gesloten