LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht over webshop PRANAA

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Scoobie

Klacht over webshop PRANAA

Ongelezen bericht door Scoobie »

PRANAA <[email protected]>
[email protected]

prana-nl.com is naar mening een malafide (NEP) webshop.
Voor de valentijn 2021 een mooie sieraad roos gekocht voor mijn valentijn.
Later gezocht naar contactgegevens van Prana. NIETS gevonden, geen KvKnr geen BTWnr geen telefoon, helenmaal niets.
Tot op vandaag een mail ontvangen waarin mij wordt gevraagd om een review.
Echter in deze mail ook geen contactgegevens waardoor ik dus bij deze mensen uit zicht wil blijven om misbruik van mijn gegevens zoveel mogelijk uit te sluiten.
Ook mijn bestelling is nooit ontvangen.

NeoDutchio

Re: Klacht over webshop PRANAA

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Maar waarom dan bestellen als de nepshop zich aan geen enkele wet houdt?

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar waarom later gezocht naar gegevens en niet vooraf?

Seinhuis

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Helaas bestaan er honderden van dit soort webshops.

Een klein stappenplan;

Betaald met je creditcard? Bel hun op en doe een beroep op aflevering verzekering.
Met een andere manier betaald? Geld kwijt
Je kunt het bij je rechtsbijstandverzekering proberen. Maar als hun ook geen gegevens kunnen vinden, dan houdt het op.

Doe aangifte bij de politie en op https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-m ... en-aan-acm .

Zie het als een wijze les in de toekomst.

Sira

Ongelezen bericht door Sira »

Wie weet, met een beetje geluk komt uw sieraad nog binnen vanuit China. Tot in India of Pakistan zijn ze berucht https://www.youtube.com/watch?v=P_ZuTbIKFSQ

Petra1987

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Inmiddels is deze website offline. Als ik online koop betaal ik altijd met paypal en kijk naar het KvK nummer. Echter de boeven worden steeds slimmer en gebruiken een KvK nummer van een ander (vergelijkbaar) bedrijf. Ik heb al een paar keer mijn geld teruggevorderd via Paypal.

Op internet zijn een groot aantal rotte appels, die er smakelijk uitzien.

Aygulf

Ongelezen bericht door Aygulf »

Seinhuis schreef:
12 mar 2021 15:08
Helaas bestaan er honderden van dit soort webshops.

Een klein stappenplan;

Betaald met je creditcard? Bel hun op en doe een beroep op aflevering verzekering.
Met een andere manier betaald? Geld kwijt
Je kunt het bij je rechtsbijstandverzekering proberen. Maar als hun ook geen gegevens kunnen vinden, dan houdt het op.

Doe aangifte bij de politie en op https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-m ... en-aan-acm .

Zie het als een wijze les in de toekomst.
Wat moet de politie hiermee? Geen webshop meer, geen contact/adresgegevens/KvK nummer.... De deur van het politiebureau zou platgelopen worden als iedereen die klakkeloos, zonder enige controle of informatie opzoeken aangifte gaat doen n.a.v. zijn impulsaankoop op Facebook. Zelfde geldt voor rechtsbijstandverzekering. De wereld wil nu eenmaal bedrogen worden: vroeger op kermissen en aan de deur, nu op internet. En het trieste is dat de mensheid nog steeds niet wijzer geworden is en nog steeds verbaasd en verontwaardigd reageert als hij er ingetrapt is.

rvjapio

Ongelezen bericht door rvjapio »

Bij uw volgende valentijnsgedachten graag vooraf eerst even googlen op 'klacht pranaa'. Dan kunt het samen vieren met tientallen anderen opgelichten.

Gesloten