LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] koffie drinken in de cantine van een sporthal

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
amsouverijn

koffie drinken in de cantine van een sporthal

Ongelezen bericht door amsouverijn »

Is het geen schande ,
zo,n bekertje koffie, wat je niet vast kan houden, omdat het veel te licht is voor dat kleine beetje koffie wat je koopt in diverse sporthallen, is niet meer te betalen. je betaald al gauw zo,n 1euro60,
en dan is het bekertje nog maar half vol.Dan praat ik nog maar niet over een broodje croquet, of over een broodje kaas.Ik vind het een grote schande, daarom neem ik mijn broodje, en mijn koffie zelf mee van huis, en dat smaakt nog beter ook.[/b]

Nol

Re: koffie drinken in de cantine van een sporthal

Ongelezen bericht door Nol »

Bij ons in de sporthal valt het nog wel mee, wij betalen SLECHTS 1 euro 40 voor een biertje (ik drink geen koffie), terwijl 100 meter in de kroeg betaal je al gauw 1 euro 85 voor een biertje. Bizarre prijzen overigens als je bij de supermarkt een vol krat haalt voor een euro of 8, maar dit terzijde...

Inter

Ongelezen bericht door Inter »

Dit is misbruik van de situatie om je nergens anders heen kan.
Over dierentuinen ,pretparken en evenementehallen het maar niet te hebben.En dat met zelfbediening .Kan het nog gekker.

Nena

Ongelezen bericht door Nena »

Bedenk wel dat U natuurlijk uw sportvereniging, hiermee sponsort.
Zodat ze er weer leuke dingen meekunnen doen.
En ze hoeven niet bij u aan de deur te bedelen voor één of andere aktie.
Het werkt natuurlijk over en weer bij thuis en uit team.
Vind het een goeie zaak!!
De clubs krijgen geen subsidies meer en moeten toch ergens van bestaan!!!

Peet.

Ongelezen bericht door Peet. »

Goedzo nena

In een kroeg teveel betalen daar baal ik van, maar
in een kantine van een vereniging vind ik het lang niet zo erg.

Het scheelt allicht weer in de maandelijkse contributie. :wink:

amsouverijn

Ongelezen bericht door amsouverijn »

:cry: [/url]

amvanrijn

Ongelezen bericht door amvanrijn »

Ik heb nog nooit meegemaakt, dat een cantine in de sporthal meebetaald voor het sporten.Als je sport in de sporthal, moet je voor het sporten een prijs voor betalen, maar daar zitten niet de consumpties van de cantine bij, die moet je apart betalen.En die prijzen liegen er niet om. Ik ga zaterdag graag naar een rommelmarkt in een sporthal, maar dan zijn de prijzen nog eens opgeschroefd, omdat je eerst entree boet betalen, die in sommige sporthallen 2.50 euro p.p. is, en als je een koffie wil, dan kost die gauw 1,60, en dan krijg je dus de koffie of thee in een plastiek bekertje, en als je het goed bekijkt, is het niet eens de inhoud van een gewoon stenen kopje . Net zogoed als je naar een dierentuin , speeltuin, of pretpark gaat, en je neemt je drie kinderen mee, dan is er bijna geen geld over om iets te kopen van eten of drinken.Ik vind dit een treurige zaak.Waar is het eind hiervan.Gaan we weer terug naar de jaren van voor de oorlog, honger werkeloosheid, etc. Met andere woorden ARMOEDE.

Monique2

Ongelezen bericht door Monique2 »

Praten we hier over een kantine van de sporthal.
Met andere woorden géén hok van de voetbal vereniging of zo iets?!
Want dan is het gewoon een kleine zelfstandige net zoiets als bij de bioscoop!
Hebben we het over de "kantine"van de voetbalvereniging dan kost de koffie in een stenen kopje gewoon 0,80 cent en staan er vrijwilligers achter de bar! De oplossing is dus héél eenvoudig:
Inderdaad zelf koffie meenemen of als vrijwilliger om de beurt achter de bar gaan staan!

:wink:

Gesloten