LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN SPEKKEN EIGEN KAS
KPN SPEKKEN EIGEN KAS
KPN.
HOE SPEK IK MIJN EIGEN KAS
Ik heb eind(rond de kerst) december 2003 een mobiele telefoon aangeschaft met abonnement bij kpn.
Nu ben ik in januari(23) 2004 op vakantie in het buitenland. Ik heb daar heeeeeeeeeeel veel telefoon gekregen voor dezelfde persoon, het bleek zijn voormalige nummer. aangezien ik in het buitenland zat moet ik deze onzin gespreken betalen. Ik vindt dat de kpn maar een nummer had moeten nemen waarbij dit niet kan gebeuren. Dit is toch je EIGEN KAS SPEKKEN. het is anders als men niet naar dezelfde persoon vraagt en dus echt verkeerd verbonden is. Maar niet als men elke keer vraagt naar de zelfde persoon. Het enige wat ik kon krijgen was een gratis ander nummer. Maar wie verzekerd mij dat dit niet weer gebeurd
HET IS PUUR JE EIGEN KAS SPEKKEN "KPN"
HOE SPEK IK MIJN EIGEN KAS
Ik heb eind(rond de kerst) december 2003 een mobiele telefoon aangeschaft met abonnement bij kpn.
Nu ben ik in januari(23) 2004 op vakantie in het buitenland. Ik heb daar heeeeeeeeeeel veel telefoon gekregen voor dezelfde persoon, het bleek zijn voormalige nummer. aangezien ik in het buitenland zat moet ik deze onzin gespreken betalen. Ik vindt dat de kpn maar een nummer had moeten nemen waarbij dit niet kan gebeuren. Dit is toch je EIGEN KAS SPEKKEN. het is anders als men niet naar dezelfde persoon vraagt en dus echt verkeerd verbonden is. Maar niet als men elke keer vraagt naar de zelfde persoon. Het enige wat ik kon krijgen was een gratis ander nummer. Maar wie verzekerd mij dat dit niet weer gebeurd
HET IS PUUR JE EIGEN KAS SPEKKEN "KPN"
Re: KPN SPEKKEN EIGEN KAS
Volgens mij spekt de kpn wel vaker hun eigen kas. Er komen n.l steeds vaker afgeschermde nummes op de kpn nota´s te staan. Ik zou best wel eens willen weten hoe die mensen van vooral mobiele telefoonnummers hun nummers kunnen afschermen??!!!.
ik weet van in ieder geval de nokia telefoons dat je de optie van je nummer meezenden uit kunt zetten. ook met de siemens telefoon (model dat door postbank werd geleverd, ken het modelnr niet) kan dat...
Zucht..............., dat kan met ieder mobieltje!!!
En ook bij vaste toestellen kan dat...
En ook bij vaste toestellen kan dat...
waarom een zucht? hoe kan ik dat nou weten als ik niet elke telefoon uitgeprobeerd heb? het kan toch anders zijn? en via de vaste telefoon heb ik deze optie nog niet meegemaakt, behalve met die 31 code. je kunt wel bij het aanschaffen van een abbo zeggen dat je nr niet op rekeningen van anderen mogen komen staan. maar ik heb van de optie geheim nr bij vaste telefonie per belletje dat je maakt nog niet gehoord. ga er de volgende keer niet van uit dat iedereen net zoveel als jij weet!
wanneer je er dan (zoals je zelf al aangeeft) niet zo veel verstand van hebt is het misschien handig om niet te reageren.
ik zei toch ook:
dat wil dus volgens mij zeggen dat ik er neit alles vanaf weet.
maar om even terug te komen op het probleem van hestiel en BV. ik heb idd het verschil gemerkt tussen kpn en orange. heb op dit moment orange, hiervoor een jaar kpn. bij kpn was bijna elk nummer afgeschermd, terwijl dat bij orange veel minder is. kpn heeft 2 kanten, goede service maar ontzettend duur. ten minste, ik heb die goede service gehad, kan natuurlijk niet voor iedereen spreken. zou je niet ergens terecht kunnen met die klacht?
ik weet van in ieder geval de nokia telefoons
dat wil dus volgens mij zeggen dat ik er neit alles vanaf weet.
maar om even terug te komen op het probleem van hestiel en BV. ik heb idd het verschil gemerkt tussen kpn en orange. heb op dit moment orange, hiervoor een jaar kpn. bij kpn was bijna elk nummer afgeschermd, terwijl dat bij orange veel minder is. kpn heeft 2 kanten, goede service maar ontzettend duur. ten minste, ik heb die goede service gehad, kan natuurlijk niet voor iedereen spreken. zou je niet ergens terecht kunnen met die klacht?
ik denk dat ook de vorige eigenaar laconiek is geweest ,want voordat een telefoonnummer van iemand weer wordt uitgegeven ben je minimaal 6 maanden verder ,als iemand dan nog belt voor de vorige eigenaar ,dan ligt dit ook aan de vorige eigenaar wellicht heeft hij nog visitekaartjes oid verspreid met jouw nummer er nog op.
succes en vraag via de klantenservice een ander nummer
succes en vraag via de klantenservice een ander nummer