2 jaar hadden wij een abonnement op de E-paper versie van De Stentor voor € 89 pj.
Nu mogen wij weer het abonnement verlengen, maar moeten daarvoor € 155,88 gaan betalen.
Een verhoging van 75% !!!
Hoe gek kun je het nog maken.
De Stentor gemaild.
Antwoord:
was veel te goedkoop en de aangebrachte veranderingen zijn ook duur blabla..........
Dag Stentor, mij niet meer gezien.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kranten abonnement
Re: Kranten abonnement
Tja, vervelend, zijn ze een klant kwijt. Maar uw punt is?
berndv schreef: Maar uw punt is?
-
stofzuigertje
Ook anderen lopen het zo op!
NRC was ooit zeer voordelig online en is ook flink duurder geworden.
Daarom nu de Volkskrant, alleen Youp van 't Hek lees ik nog maar dus wel een klant kwijt.
Ik wil geen papier, zwarte handen en tot 7.00 uur wachten als ik het ook online om 4.00 uur kan lezen!
Dus andere kranten hebben hetzelfde gedaan en ik vermoed dat de Volkskrant liever vele weinig betalende als geen klant wil hebben.
Ik betaal niets voor bezorgen en drukken dus kan het flink goedkoper en de Volkskrant heeft dat bewezen.
Als ze meer vragen daalt het aantal lezers en word deze onbetaalbaar.
Beter de Action methode, met lage prijzen en hoge omzet haal je het ook, de eigenaren zijn binnen 18 jaren van flut winkel naar multi miljonair gegroeid.
NRC was ooit zeer voordelig online en is ook flink duurder geworden.
Daarom nu de Volkskrant, alleen Youp van 't Hek lees ik nog maar dus wel een klant kwijt.
Ik wil geen papier, zwarte handen en tot 7.00 uur wachten als ik het ook online om 4.00 uur kan lezen!
Dus andere kranten hebben hetzelfde gedaan en ik vermoed dat de Volkskrant liever vele weinig betalende als geen klant wil hebben.
Ik betaal niets voor bezorgen en drukken dus kan het flink goedkoper en de Volkskrant heeft dat bewezen.
Als ze meer vragen daalt het aantal lezers en word deze onbetaalbaar.
Beter de Action methode, met lage prijzen en hoge omzet haal je het ook, de eigenaren zijn binnen 18 jaren van flut winkel naar multi miljonair gegroeid.
Ik denk dat dat nog wel meevalt. De grootste kosten zitten waarschijnlijk in het maken van de content.stofzuigertje schreef:Ik betaal niets voor bezorgen en drukken dus kan het flink goedkoper en de Volkskrant heeft dat bewezen.
Kranten hebben digitale abonnementen goedkoop in de markt gezet omdat ze dachten dat dit extra inkomsten kon opleveren naast de papieren abonnementen. Wat ze nu echter zien is dat het in plaats komt van de papieren abonnementen. Het goedkope tarief is gewoon niet meer kostendekkend.