LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kruidvat

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
R.Bakker

Kruidvat

Ongelezen bericht door R.Bakker »

Bij kruidvat hadden ze Hexamidine in de aanbieding van €3.85 nu voor €3.35 bij de kassa geeft de scan nog steeds €3.85 aan, wanneer kassajufrouw wordt gewezen op de aanbieding wordt er iem. bij geroepen die ineens beweerd dat er in de flacon geen 100ml maar 110ml in zit. Op het moment dat ik het e.e.a. nog wil controleren wandelt 2e mejufrouw met prijskaartje van de aanbieding het magazijn binnen om vervolgens niet terug te keren! Vreemde manier van klantvriendelijkheid!

gurly_moow

Re: Kruidvat

Ongelezen bericht door gurly_moow »

euh ja heel vaag......
zelf werk ik bij de kruidvat en dat gebeurt echt niet!
wat een onklantvriendelijkheid!

EchteMeisje

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Schijnbaar gebeurt het dus wel.

De Kruidvat staat toch al niet bekend om de klantvriendelijkheid. Die is bij Etos stukken beter, maar dat zie je ook terug in de prijs.

!!!!

Ongelezen bericht door !!!! »

Nou echtemeisje, ik denk dat dit sterk onderhevig is aan het filiaal.
Ken genoeg zaken van Etos waar ze nog nooit van klantvriendelijkheid hebben gehoord en ook genoeg Kruidvatzaken waar ze wel degelijk klantvriendelijkheid kennen.

EchteMeisje

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Oh natuurlijk zal dat per filiaal ook weleens verschillen.

Maar in de plaats waar ik woon zijn 4 filialen van het Kruidvat waar mensen werken die niet misstaan op een doorsnee woonwagenkamp.

Bij de Etos-filialen word ik altijd netjes geholpen en weten ze tenminste nog wat service is.

Enne, ik ben echt niet de enige die er zo over denkt.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

uh...... en wat is er mis met een woonwagenkampbewoner????
weer een vooroordeel :?

realman

Ongelezen bericht door realman »

Ik ben een kamper en wij moeten snel eens daten echtemeisje !!!

!!!!

Ongelezen bericht door !!!! »

Tja echtemeisje, laat dat in mijn woonplaatst nou net andersom zijn.
Daar zijn de etoszaken gewoon echte vervelend zaken en de kruidvat toppie.
Je kan dus niet zeggen dat het aan de naam van de zaak ligt, maar echt filiaal gebonden is.
Beetje erg kortzichtig dus.

peet.

Ongelezen bericht door peet. »

Er is niks mis met een kampbewoner en dat vindt de belastingdienst toevallig ook. :wink:

minoes

Ongelezen bericht door minoes »

ik vind over het algemeen het niveau van kruidvatmedewerkers hoger dan de etos, gezien mijn ervaringen in mijn woonplaats,het zijn juist de medewerkers van Etos sanders in Hoogezand dat bestaat uit afgelikte boterhammen met een stalen glimlach en nog niveau nog kennis van zaken ,dat weten we niet hoor meneer !!! rot toch op man

Gesloten