LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kwalitiet van dit forum...
Kwalitiet van dit forum...
Ik heb hier nu een redelijk aantal threads bekeken en ben oprecht verbaast! De kwaliteit van forum-posts laat op de meeste internet-fora al te wensen over, maar hier slaat het werkelijk nergens meer op. Niets dan domme opmerkingen, debiele conclusies, wanstaltig slecht taalgebruik en algehele achterlijkheid!
Als dit de gemiddelde nederlandse consument representeert vrees ik voor de toekoms van ons land....
Als dit de gemiddelde nederlandse consument representeert vrees ik voor de toekoms van ons land....
Re: Kwalitiet van dit forum...
forum is voor iedereen.
Dat heb je altijd met een forum waar je niet hoeft te registreren..Wordt ook wel eens niet goed van al die domme antwoorden.
Maar dit bericht had ook hier http://www.trosradar.nl/forum/viewforum.php?f=47 moeten worden geplaatst .Dus je bent zelf ook fout.
Maar je zal wel niet meer kijken naar dit bericht
Maar dit bericht had ook hier http://www.trosradar.nl/forum/viewforum.php?f=47 moeten worden geplaatst .Dus je bent zelf ook fout.
Maar je zal wel niet meer kijken naar dit bericht
Zie topic titelwanstaltig slecht taalgebruik
Maar om even bij het onderwerp te blijven; Het gaat op dit forum naar mijn mening om de vragen, en niet om de grammatica waarmee ze online zijn gezet.....Niet iedereen is even goed in grammatica of de nederlandse taal, niet iedereen kan even goed typen. Dat vind ik ook eigenlijk niet belangrijk, het gaat om de inhoud.
beste vlammer
ik zou nog meer vrezen als er zulke soort mensen als jij het voor het zeggen zou hebben
wij noemen iemand zoals jij een omhoog gevallen verwaande kwast.
jij slelt jezelf boven je medemens,schaam je.
en vrij van fouten ben jij ook niet.
het is toch TOEKOMST wat je bedoeld,mijn nederlands is niet goed.
ik heb altijd problemen met de d en t fouten.
ik zou nog meer vrezen als er zulke soort mensen als jij het voor het zeggen zou hebben
wij noemen iemand zoals jij een omhoog gevallen verwaande kwast.
jij slelt jezelf boven je medemens,schaam je.
en vrij van fouten ben jij ook niet.
het is toch TOEKOMST wat je bedoeld,mijn nederlands is niet goed.
ik heb altijd problemen met de d en t fouten.
Vlammer,
Het valt ook niet mee om soms vervelende waarheden te lezen, en je kleine beperkte bekrompen achterlijke wereldje waar u met u perfecte debiele domme wanstaltig goede achterlijk nederlands taalgebruik denkt te moeten vertoeven.
Het valt ook niet mee om soms vervelende waarheden te lezen, en je kleine beperkte bekrompen achterlijke wereldje waar u met u perfecte debiele domme wanstaltig goede achterlijk nederlands taalgebruik denkt te moeten vertoeven.
Maak je niet druk .Die kijkt toch niet meer.
Alleen begrijpen de meeste niet wat hij bedoelt.
Hij bedoelt reacties van mensen die denken leuk te zijn.
Om te gaan lopen zeuren over taal en gramatica fouten dat is echt zielig.Anderen zijn weer beter in iets anders.Ik ben niet goed rekenen .
Bijna iedereen heeft een gebrek.
Alleen begrijpen de meeste niet wat hij bedoelt.
Hij bedoelt reacties van mensen die denken leuk te zijn.
Om te gaan lopen zeuren over taal en gramatica fouten dat is echt zielig.Anderen zijn weer beter in iets anders.Ik ben niet goed rekenen .
Bijna iedereen heeft een gebrek.
Laatst gewijzigd door Astrid C op 18 nov 2003 15:21, 2 keer totaal gewijzigd.
Laatst gewijzigd door Astrid C op 18 nov 2003 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Astrid, zelfs jij ziet nog iets over het hoofd, het onderwerp heeft hij genoemd: de kwalitiet van dit forum
Kwalitiet Dat is lekker .Gaat dit over borsten die je kan testen. .
Maar waarvoor al die postings die kijkt toch niet meer.
Maar waarvoor al die postings die kijkt toch niet meer.
lekker rustig toch, als die vlammer nou iets zinnigs te melden heeft!
Hoi Astrid C,
DIT IS NIET FLAUW BEDOELD.
in deze context heeft "de" betrekking op "consument".
Logischerwijze is dus:
De gemiddelde Nederlandse consument.
het is "de consument" en niet "het consument".
Wanneer je zegt: "Het consument gemiddelde" of "Het gemiddelde genomen over de Nederlandse consument" dan kan dat wel maar ik weet niet of dit goed taalgebruik is in bepaalde zinnen.
Nogmaals: Ik wil niet flauw zijn maar wel rechtvaardig.
Ik persoonlijk denk dat Vlammer doelt op de zinsopbouw en de interpunctie die door verschillende mensen wordt gebruikt; want zeg nou eerlijk:
Van sommige verhalen begrijpt niemand iets!
Tip: Lees je stukje minimaal één keer na voordat je het plaatst en maak je zinnen niet onnodig lang of kort. Schrijf géén spreektaal en gebruik voldoende punten, komma's en hoofdletters wanneer dit nodig is.
Groente van []V[]iepie
DIT IS NIET FLAUW BEDOELD.
* Als dit De gemiddelde.... moet zijn "Als dit het gemiddelde......
in deze context heeft "de" betrekking op "consument".
Logischerwijze is dus:
De gemiddelde Nederlandse consument.
het is "de consument" en niet "het consument".
Wanneer je zegt: "Het consument gemiddelde" of "Het gemiddelde genomen over de Nederlandse consument" dan kan dat wel maar ik weet niet of dit goed taalgebruik is in bepaalde zinnen.
Nogmaals: Ik wil niet flauw zijn maar wel rechtvaardig.
Ik persoonlijk denk dat Vlammer doelt op de zinsopbouw en de interpunctie die door verschillende mensen wordt gebruikt; want zeg nou eerlijk:
Van sommige verhalen begrijpt niemand iets!
Tip: Lees je stukje minimaal één keer na voordat je het plaatst en maak je zinnen niet onnodig lang of kort. Schrijf géén spreektaal en gebruik voldoende punten, komma's en hoofdletters wanneer dit nodig is.
Groente van []V[]iepie
Hé Miepie, ga 's lekker ergens anders miepen.
OOK NIET FLAUW BEDOELD HOOR........
Maar de eerste letter van een nieuwe zin is een hoofdletter.
Ik zie alweer een maar, maar geen komma!
OOK NIET FLAUW BEDOELD HOOR........
Maar de eerste letter van een nieuwe zin is een hoofdletter.
dan kan dat wel, maar ik weet......Wanneer je zegt: "Het consument gemiddelde" of "Het gemiddelde genomen over de Nederlandse consument" dan kan dat wel maar ik weet niet of dit goed taalgebruik is in bepaalde zinnen.
Komma's Miepie, waar zijn de komma's????Nogmaals: Ik wil niet flauw zijn maar wel rechtvaardig.
Ik zie alweer een maar, maar geen komma!
Ja Miepie, lees het stukje minimaal één keer na, voordat je het plaatst.Tip: Lees je stukje minimaal één keer na voordat je het plaatst en maak je zinnen niet onnodig lang of kort. Schrijf géén spreektaal en gebruik voldoende punten, komma's en hoofdletters wanneer dit nodig is.
Groente van []V[]iepie
Je hebt natuurlijk altijd "baas"boven "baas". Je hebt gelijk als je opmerkt dat van sommige verhalen niemand iets begrijpt, maar om nou alles over een kam te scheren?
Verder kan ik je melden dat ik mijn teksten altijd nalees, en probeer om geen spreektaal te gebruiken.
Kleine opmerking nog
1 weinig smaak hebbend => er zit kraak noch smaak aan, laf, smakeloos; <=> pittig
2 zwak
3 niet geestig, nietszeggend => laf, slap, zouteloos; <=> grappig
4 kinderachtig
Volgens mij is dit ook spreektaal? Maar, dank je wel voor de tip
Dat je deze opmerking plaatst en het "niet flauw bedoelt" oké, ik kan ook wel tegen kritiek. Maar wanneer jij "denkt"dat Vlammer doelt op de zinsopbouw is dat natuurlijk niet erg objectief. Je kunt niet weten wat iemand denkt...nietwaar?maar hier slaat het werkelijk nergens meer op. Niets dan domme opmerkingen, debiele conclusies, wanstaltig slecht taalgebruik en algehele achterlijkheid
Verder kan ik je melden dat ik mijn teksten altijd nalees, en probeer om geen spreektaal te gebruiken.
Kleine opmerking nog
Flauw (bn.)Ik wil niet flauw zijn maar wel rechtvaardig
1 weinig smaak hebbend => er zit kraak noch smaak aan, laf, smakeloos; <=> pittig
2 zwak
3 niet geestig, nietszeggend => laf, slap, zouteloos; <=> grappig
4 kinderachtig
Volgens mij is dit ook spreektaal? Maar, dank je wel voor de tip
Ik ben het dus helemaal eens met wat vlammer schrijft het voorbeeld staat alleen al onder zijn bericht.
Als we dit forum serieus willen gebruiken moet je zulke opmerkingen gewoon laten en reageer gewoon op een bericht met een antwoord op de vraag die gesteld word.
Als we dit forum serieus willen gebruiken moet je zulke opmerkingen gewoon laten en reageer gewoon op een bericht met een antwoord op de vraag die gesteld word.