LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lange levertijd kiala

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Vegata

Lange levertijd kiala

Ongelezen bericht door Vegata »

Voor de eerste x zou ik een pakket via kiala ontvangen. Nou het gaat meteen mis het staat al vanaf 18 augustus op ontvangen en transporteren naar mijn aangegeven kiala point tot heden nog geen pakket!
Wat gebeurt daar in godsnaam!
Kiala bellen of contacteren en feedback krijgen is een ramp. :(
Dit is meteen een domper en geen aanrader ik betaal wel 3 euro meer de volgende x.
Ben benieuwd of ik mijn pakket nog wel ga ontvangen.

NeoDutchio

Re: Lange levertijd kiala

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Vegata schreef:Voor de eerste x zou ik een pakket via kiala ontvangen. Nou het gaat meteen mis het staat al vanaf 18 augustus op ontvangen en transporteren naar mijn aangegeven kiala point tot heden nog geen pakket!
Wat gebeurt daar in godsnaam!
Kiala bellen of contacteren en feedback krijgen is een ramp. :(
Dit is meteen een domper en geen aanrader ik betaal wel 3 euro meer de volgende x.
Ben benieuwd of ik mijn pakket nog wel ga ontvangen.
U bent ook geen klant van Kiala, dus zal inderdaad tegen hoge muren oplopen. U zal bij de verzender moeten zijn, die is opdrachtgever en kan een opdracht uitzetten voor een onderzoek.

atlas1302

Re: Lange levertijd kiala

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Heb het ook een keer uitgeprobeerd maar er waren geen problemen, in ieder geval net op tijd. Was ook bezorgd en heb ook gebeld, maar ik werd keurig geholpen en beantwoord.

Kiala is echt goedkoop, gaat alles goed en correct met TNT dan?

Gesloten