LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] leeg pakket ontvangen via TNT Post.nl

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
nozempje

leeg pakket ontvangen via TNT Post.nl

Ongelezen bericht door nozempje »

Onlangs GSM met abonnement besteld en werd afgeleverd door TNT.
Chauffeur/pakketbezorger belt aan, ik neem pakket aan en teken voor ontvangst.
Bij openen blijkt GSM en abonnement niet in het pakket te zitten.
Inmiddels aangifte gedaan. Na regelmatig bellen nog geen resultaat. Wat nu ?

Guardian72

Re: leeg pakket ontvangen via TNT Post.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Wat was de staat van het pakje?
Bij wie heb je besteld?
* Wat heb je besteld, en wat zat er wel in het pakje?

Wat voor reacties kreeg je?

*= aanvulling.

Aan de hand van deze vragen kunnen we meer - maar ik vind het nogal vaag.
Laatst gewijzigd door Guardian72 op 16 apr 2012 12:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Vincenti

Ongelezen bericht door Vincenti »

Hmm.. dat is wel een lastige..

Er zal een abonnement aan gekoppeld zijn.
Voor wat betreft het abonnement zou ik niet betalen /incasso blokkeren totdat u ten minste een simkaart ter beschikking heeft gekregen.

Tot die tijd komt de provider haar plicht tot het leveren van diensten immers niet na.

Voor wat betreft de telefoon zelf is het denk ik meer een (verzekerings) kwestie tussen TNT en de telefoonboer, tenzij een van hen glashard beweert dat u de boel loopt te bedonderen.

Ik zou daarom de bal bij de telefoonboer leggen. Het is nl hun probleem. U heeft immers nog niet betaald?

Als ze laks zijn, abonnement aangetekend ontbinden, omdat ze hun leveringsverplichting niet zijn nagekomen.

Guardian72

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Een "dapper" berichtje:
Onderwerp: Re: leeg pakket ontvangen via TNT Post.nl
Van: Cheese
Verstuurd: 20 apr 2012 15:37
Naar: Guardian72
Citeer bericht Verwijder bericht
:evil: Wat een zeikerd ben jij joh.....mij trok je ook al in twijfel voor wie ben je nu eigenlijk? als je geen controleur bent van Tros Radar zal je er wel één wezen van GSM Web! :twisted:
Het "in twijfel trekken" :
Guardian72 schreef:
Cheese schreef:Ik ben inmiddels alweer in een ander debakel beland, geen netwerk dekking door/met m'n SIM-kaart, dus de gifbeker is nog niet leeg. Nogmaals bedankt GSMWEB.....balletent.
Geen dekking kan je GSMWeb niet aanrekenen, maar de provider.. (t-mobile?)
Ja, ik werk bij TNT, GSMweb, Ziggo, UPC, en nog een x aantal andere bedrijven..
En, op het gevaar af cheezy te zijn - ik trek je niet in twijfel - ik geef alleen aan dat hoe beroerd een (web)winkel kan zijn, de dekking is een provider issue (en aangezien t-mobile het nogal moeilijk heeft op dat gebied, de suggestie dat het dat bedrijf zou kunnen zijn die je als provider hebt).

Mijn vragen in dit topic zijn erop gericht om TS te laten nagaan of er duidelijk met het pakket gerommeld is - of dat de verzender (per ongeluk) een lege verpakking verzonden heeft...

Als dat dan gelijk betekent dat ik daar of bij GSMweb zou werken - tja - zegt meer over jou dan over mij :mrgreen:

Gesloten