Goede morgen , ik heb sinds 2.5 jaar een bad met whirpoolsysteem.
Deze moet volgens H.G international 1x in de 2a3 weken gereingd worden afhankelijk van gebruik.
Dus in 2.5 jaar (130 weken)gem 3x in de maand 130:3=43x gebruikt.
Nu is er een lekkage opgetreden , en blijkt dat de motor voor de zij-jets
lek/kapot is.
De pakking is vrijwel opgelost en van de lijm is helemaal niks meer over.
Monteur heeft het inmiddels wel gerepareerd, en ook netjes een rekening van 203.50 euro gemaakt.
Nu heeft de monteur op de rekening gezet dat het systeem is gereinegd met H.G international.
Volgens H.G kan dat ook gewwoon.
Maar wie gaat die kosten nou betalen?
Heb inmiddels wel WILUX gebeld of daar ook test rapporten van zijn,
want hoe weet WILUX dat het daar door komt?
Hoe verder aan te pakken?
Graag hoor/lees ik van u.
hoogachten Ferry Pitlo
De Meern[/i]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] lekke whirpoolsysteem
Re: lekke whirpoolsysteem
Ik snap het niet helemaal, maar ik denk dat je bedoelt dat het systeem kapot is gegaan ondanks dat je het goed onderhouden en gereinigd hebt?
Dan ligt het eraan of het nog onder de garantie valt of niet denk ik.
Dan ligt het eraan of het nog onder de garantie valt of niet denk ik.
Re: lekke whirpoolsysteem
Tsja dan vrees ik dat er weinig meer aan te doen valt. Geen enkele fabrikant zal zijn producten voor de eeuwigheid garanderen en alles gaat ooit een keer kapot bij normaal gebruik.
Misschien dat de fabrikant coulant kan optreden, maar ik vrees het ergste.
Misschien dat de fabrikant coulant kan optreden, maar ik vrees het ergste.