Het opzeggen van het lidmaatschap heeft een opzegtermijn van 3 maanden.
hierbij heb ik me neergelegd. maar echter heb ik op 23 oktober mijn lidmaatschap opgezegd. Hier ook al een bevestiging via de mail ontvangen.
Alleen kreeg ik vandaag een brief binnen dat de opzegging is bevestigd en deze gaat in op 31 oktober.
dus dat betekent dat op 31 januari mijn lidmaatschap helemaal afgesloten is.
als ik op internetbankieren kijk snap ik het wel (in hun ogen) elke 29e van de maand wordt er nog contributie afgeschreven. Ik heb natuurlijk weer gereageerd middels een mail dat ik niet eens ben met de datum van deze brief, (met de e-mail geschiedenis van 23 oktober erbij) dat het om 23 oktober gaat en niet om 31 oktober.. misschien een beetje muggenzifterij vanuit mijn kant.. maar het gaat om het principe. In al die jaren dat ik lid ben geweest ben ik nog nooit goed geholpen met verschillende kwesties. Wie weet hoe dit zit.. 23 oktober is toch gewoon 23 oktober???? en geen 31??????
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] lidmaatschap cnv
Re: lidmaatschap cnv
Opzeggen doe je per einde van de maand. Vraag anders even naar de voorwaarden.
Re: lidmaatschap cnv
Die contributie die op de 29e wordt afgeschreven, is die voor de lopende of komende maand? Ik vermoed het laatste, en in dat geval hoef je de contributie van 29 januari niet te betalen lijkt me. Maar wacht nu eerst eens af wat er straks gaat gebeuren. Straks wordt daar keurig rekening mee gehouden en heb je voor niks geklaagd.