LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lidmaatschap De Melkweg

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
de

lidmaatschap De Melkweg

Ongelezen bericht door de »

Mijn dochter heeft via de ticketservice kaartjes gekocht voor een optreden in De Melkweg. Voor een kaartje van 7 euro 50 betaalde ze nog eens 2 euro 80 extra en ook nog eens 0,72 administratiekosten.
Bij ontvangst van de kaartjes staat er op het kaartje dat je een lidmaatschap van De Melkweg nodig hebt om naar binnen te mogen.

Heeft iemand hier ervaring mee.
Ik wil het heel graag weten. Alvast bedankt.

Debby

berendjan
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jul 2004 17:58

Re: lidmaatschap De Melkweg

Ongelezen bericht door berendjan »

ff de melkweg in amsterdam bellen. Die kunnen je sneller antwoord geven op jouw vraag dan op dit forum.

de

Re: lidmaatschap De Melkweg

Ongelezen bericht door de »

Ik heb contact gehad met de Melkweg en je hebt dus inderdaad een lidmaatschap nodig van 2,50. Een toegangsbewijs van 7,50 komt dus in totaal op 13,50. Ik vind dat de ticketservice dit wel even mag vermelden als ze kaarten verkopen voor deze doelgroep. (Meisjes van dertien jaar die naar een beginnende boyband willen kijken.)

Maar ja, wij kunnen er niet meer onderuit.

Paula34

Re: lidmaatschap De Melkweg

Ongelezen bericht door Paula34 »

Voor de melkweg moet je al jaren een apart lidmaatschap kopen. De organisatie waar ik mijn kaarten altijd kocht, gaf dit altijd netjes aan. Het zou de ticketservice netjes staan als zit dit ook zouden doen, maar het is het beleid van de Melkweg. Ticketservice heeft daar geen invloed op

Gesloten