Hallo
Bij deze wilde ik abbonee's oproepen van het maandblad Home Studio gevestigd te Nijmegen.
Het laatste blad dat ik namelijk heb gehad is het oktober nummer van 2007 daarna geen nieuw blad meer ontvangen maar WEL de REKENING voor 2008, deze betaald maar er komt tot op heden maar geen nieuw tijdschrift naar mij toe!!
Wil je navragen bij hun waarom dat komt dan kom je van een koude kermis thuis want ik probeer al drie weken op een rij om telefonisch contact met hun te krijgen je krijgt of de fax, afgelopen dinsdag een afsluittoon nu weer gaat hij over maar er wordt nooit opgenomen terwijl je tussen 9 uur en 12 uur zou kunnen bellen voor vragen,ook later op de dag wordt er nooit opgenomen.
Zijn er abbonee's die hetzelfde meemaken dus die geen contact krijgen met Home Studio en ook geen nieuwe tijdschriften krijgen reageer dan aub.
Mochten er problemen zijn met het maken van het blad waarom dan de abbonee's niet even daarover inlichten?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] maandblad Home Studio
maandblad Home Studio
Laatst gewijzigd door Cattje op 17 jan 2008 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: maandblad Home Studio
misschien een briefje schrijven naar de uitgever. Als je al drie weken probeert te bellen gaat een briefje sneller.
In de brief geef je een ingebrekestelling aan van de uitgever waarin je hem verteld dat je wel betaald, maar geen tijdschirften ontvangt. Je vordert nakoming van de overeenkomst en vraagt om binnen twee weken de gemiste exemplaren toe te zenden.
Mochten zij hier niet aan voldoen dan ontbindt je de overeenkomst en eist het resterende abonnementsgeld terug.
De betaling voor 2008 schort je op tot je een tijdschrift ontvangt.
In de brief geef je een ingebrekestelling aan van de uitgever waarin je hem verteld dat je wel betaald, maar geen tijdschirften ontvangt. Je vordert nakoming van de overeenkomst en vraagt om binnen twee weken de gemiste exemplaren toe te zenden.
Mochten zij hier niet aan voldoen dan ontbindt je de overeenkomst en eist het resterende abonnementsgeld terug.
De betaling voor 2008 schort je op tot je een tijdschrift ontvangt.