LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mag Ticket Master mijn verzoek weigeren?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Mouterij

Mag Ticket Master mijn verzoek weigeren?

Ongelezen bericht door Mouterij »

Een tijdje terug heb ik Collector Tickets besteld voor de Star Wars Exhibition bij Ticket Master.
Ticket Master zegt de tickets 1,5 week geleden te hebben verstuurd. Tot op heden heb ik de tickets niet ontvangen.

Ik wilde mijn bestelling om deze reden annuleren maar Ticket Master weigert om dat te doen.
Ze zeggen dat als ze e-tickets sturen ze leveren wat er besteld is en het verschil tussen de gewone tickets en de collector tickets terug betalen.
Echter wil ik dit niet. Ik wil of de collector tickets of de bestelling geheel annuleren omdat Ticket Master niet kan leveren wat ik besteld heb. Ik heb namelijk papieren tickets, de collector tickets, besteld. Geen e-tickets.

Mijn vraag is of Ticket Master mijn verzoek om de gehele bestelling te annuleren mag weigeren als ze de collector tickets niet kunnen leveren.

renewouters

Re: Mag Ticket Master mijn verzoek weigeren?

Ongelezen bericht door renewouters »

De tickets zelf zijn niet het product of dienst die geleverd gaat worden. De dienst die geleverd gaat worden is toegang tot de Star Wars Exhibition en die is onafhankelijk van het soort ticket. Zolang ze de dienst leveren kan je de bestelling niet annuleren.

Mouterij

Bedankt voor je antwoord.

Jammer dat Ticket Master het recht heeft om het verzoek tot annuleren te weigeren.
Dit vind ik ook niet eerlijk voor de consument. Ik heb meer verhalen gelezen over mensen die de collector tickets besteld hebben maar ze niet hebben ontvangen. Het lijkt mij niet dat het van al die mensen aan PostNL ligt. Tickets blijven altijd een lastig dingentje..

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Mouterij schreef:Bedankt voor je antwoord.

Jammer dat Ticket Master het recht heeft om het verzoek tot annuleren te weigeren.
Dit vind ik ook niet eerlijk voor de consument. Ik heb meer verhalen gelezen over mensen die de collector tickets besteld hebben maar ze niet hebben ontvangen. Het lijkt mij niet dat het van al die mensen aan PostNL ligt. Tickets blijven altijd een lastig dingentje..
Wat voor eticket heeft u dan gekregen? Als dat een collector ticket is, is er niets aan de hand. En zoals gemeld koopt u geen ticket, maar u betaald om ergens binnen te komen.

Holy53

Ongelezen bericht door Holy53 »

renewouters schreef:De tickets zelf zijn niet het product of dienst die geleverd gaat worden. De dienst die geleverd gaat worden is toegang tot de Star Wars Exhibition en die is onafhankelijk van het soort ticket. Zolang ze de dienst leveren kan je de bestelling niet annuleren.
Dit staat op de website:
Koop het Collector Ticket binnen enkele seconden en je hebt een herinnering voor heel je leven. Het Collector Ticket is niet zo maar een toegangsbewijs - het is een mooi souvenir voor de fan die nooit meer wil vergeten dat hij of zij erbij was!

Mouterij

NeoDutchio schreef:
Mouterij schreef:Bedankt voor je antwoord.

Wat voor eticket heeft u dan gekregen? Als dat een collector ticket is, is er niets aan de hand. En zoals gemeld koopt u geen ticket, maar u betaald om ergens binnen te komen.
Gewoon de e ticket. De collector ticket is een soort papiertje in plastic waar een personage van Star Wars op staat wat ook je toegangsbewijs is.

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Holy53 schreef:
renewouters schreef:De tickets zelf zijn niet het product of dienst die geleverd gaat worden. De dienst die geleverd gaat worden is toegang tot de Star Wars Exhibition en die is onafhankelijk van het soort ticket. Zolang ze de dienst leveren kan je de bestelling niet annuleren.
Dit staat op de website:
Koop het Collector Ticket binnen enkele seconden en je hebt een herinnering voor heel je leven. Het Collector Ticket is niet zo maar een toegangsbewijs - het is een mooi souvenir voor de fan die nooit meer wil vergeten dat hij of zij erbij was!

Precies !! En daar gaat het bij TS om, niet alleen de toegang tot het event, maar ook het speciale Collectors Ticket welke is aangevraagd. Dat Ticket Master een eventueel prijsverschil terug betaald is niet meer als normaal.

Gesloten