LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mail

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
mika21

Mail

Ongelezen bericht door mika21 »

Ik ontvang van Radar-forum mailtjes als er gereageerd is op een forum bijdrage van mij.

Heb ik nog nooit gehad en hoef ze eigenlijk ook niet. Kan ik dit ergens veranderen?

sjohie

Re: Mail

Ongelezen bericht door sjohie »

Je kan het instellen in je profiel instellingen, maar dat werkt niet met terugwerkende kracht, dus voor topics van voor die actie, kan je linksonder op de pagina het vinkje bij "abonneer op dit onderwerp" weghalen.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Bij het onderwerp staat "aboneren,", daar kan je op klikken en dan moet het weg zijn.
Laatst gewijzigd door ciske op 28 dec 2013 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

Je kunt gewoon onder elk bericht dat je plaatst klikken op "geen abonnement meer op dit onderwerp". Je krijgt dan de tekst "je wordt niet langer op de hoogte gehouden over wijzigingen in dit onderwerp".

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

sjohie schreef:Je kan het instellen in je profiel instellingen, maar dat werkt niet met terugwerkende kracht, dus voor topics van voor die actie, kan je linksonder op de pagina het vinkje bij "abonneer op dit onderwerp" weghalen.
Dit kan wel op het moment dat je bericht krijgt van een reactie. Met de onderste link in de mail kun je alsnog het abonnement stop zetten.

mika21

Ongelezen bericht door mika21 »

Het is gelukt! Blijkbaar heb ik per ongeluk iets verkeerd gedaan. Bedankt voor de hulp!

Gesloten