LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] makro reparaties
makro reparaties
ik heb al een aantal maal zeer nare ervaringen gehad met de makro. Als een product buiten de twee weken kapot gaat, moeten ze meteen voor je ter reparatie opsturen, ook al is het bijvoorbeeld pas een maand oud!! Dat is toch van de zotte! Men zegt dat de leverancier recht van reparatie heeft en dus niet verplicht is het app terug te nemen, is dit echt wel zo? ik vraag het me af. Verder heb ik ook al een keer gehad dat ik voor mijn zoon een verkeerd ps2 spel had gekocht, deze mocht ik niet terugbrengen omdat er geen plastic meer omzat, dat is toch belachelijk, je moet toch een beetje vertrouwen hebben in de mensen dat ze het niet gekopieerd hebben? Ik hoor wel vaker klachten van mensen, zoals een senseo die het na een keer gebruiken niet meer doet en die dan ook opgestuurd moet worden was binnen de twee weken, omdat het een gebruikt app betrof en het dus een gebruikersfout kon zijn, ja hallo hoe moet je het app dan testen??? maar goed ik ben benieuwd naar andere ervaringen met de makro.
Re: makro reparaties
Mijn ervaring met de Makro is:
Om klachten over de service te voorkomen geven ze gemakshalve maar helemaal geen service !!
Het is gewoon een zootje.
Om klachten over de service te voorkomen geven ze gemakshalve maar helemaal geen service !!
Het is gewoon een zootje.
ben ik het niet mee eens,makro is een groothandel!!!!
en als u zoon het spel niet leuk vind waarom haalt u het dan uit de verpakking,makro heeft zoals iedere winkel; zijn voorwaarden bij het ruilen,
wat zou u doen als u voor de spellen staat dan pakt u natuurlijk die wat open is geweest???? en niet die wat dicht is.
duidelijk
en als u zoon het spel niet leuk vind waarom haalt u het dan uit de verpakking,makro heeft zoals iedere winkel; zijn voorwaarden bij het ruilen,
wat zou u doen als u voor de spellen staat dan pakt u natuurlijk die wat open is geweest???? en niet die wat dicht is.
duidelijk
Dit bewijst maar weer, die branders zorgen ervoor dat je minder snel garantie op gekochte spullen krijgt.
EN TERECHT ! Ook al heb je m niet gekopieerd, dat is voor een medewerker van de marko NIET te zien aan het spelletje, voor niemand niet. Verder sta ik helemaal achter de reactie van Sjeng.
EN TERECHT ! Ook al heb je m niet gekopieerd, dat is voor een medewerker van de marko NIET te zien aan het spelletje, voor niemand niet. Verder sta ik helemaal achter de reactie van Sjeng.
ik ben benieuw wat voor een bedrijf u heeft ,want de gewone consument kan niet terecht bij de makro.
die is uitsluitend voor ondernemers en/of mensen die ingeschreven staan bij kamer van koophandel.
en in bezit zijn van een soort van klantenkaart.
die is uitsluitend voor ondernemers en/of mensen die ingeschreven staan bij kamer van koophandel.
en in bezit zijn van een soort van klantenkaart.
ik heb een eigen kledingwinkel. Maar goed ik vind gewoon dat men veel coulanter moet omgaan met kapotte artikelen en niet moeten aankomen met onzin als: deleverancier heeft recht van reparatie. Wat voor rechten heb je als klant dan, je moet toch gewoon je geld terug krijgen??
Reactie:
Lees duidelijk de voorwaarden van de Makro
- Een dvd/cd of spelletje kan nooit terug zonder verzegeling of folie, niet bij de makro maar ook neit in een nnormale winkel. Als je zoon het spelletje neit leuk vond, waarom haal je hem dan uit de verpakking. Misschien toch om te kopieren? Precies het is niet te acherhalen.
- Een product dat na 1 maand kapot gaat, is verbonden aan de voorwaarden van de leverancier. Binnen twee weken heeft de makro op de meeste producten nog een omruilgarantie: mits in originele verpakking, geen gebruikersporen en met uitzonderingen daargelaten. Nu is het voor u op sturen. Maar dat is overal zo.
- Een senseo apparaat test je altijd eerst met water. Dat staat ook in de gebruiksaanwijzing. Dus daar ben je zelf fout. U wilt toch ook geen apparaat dat naar koffie ruikt kopen.
Lees duidelijk de voorwaarden van de Makro
- Een dvd/cd of spelletje kan nooit terug zonder verzegeling of folie, niet bij de makro maar ook neit in een nnormale winkel. Als je zoon het spelletje neit leuk vond, waarom haal je hem dan uit de verpakking. Misschien toch om te kopieren? Precies het is niet te acherhalen.
- Een product dat na 1 maand kapot gaat, is verbonden aan de voorwaarden van de leverancier. Binnen twee weken heeft de makro op de meeste producten nog een omruilgarantie: mits in originele verpakking, geen gebruikersporen en met uitzonderingen daargelaten. Nu is het voor u op sturen. Maar dat is overal zo.
- Een senseo apparaat test je altijd eerst met water. Dat staat ook in de gebruiksaanwijzing. Dus daar ben je zelf fout. U wilt toch ook geen apparaat dat naar koffie ruikt kopen.