LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Marktplaats: Belangrijke update

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
praatstoel

Marktplaats: Belangrijke update

Ongelezen bericht door praatstoel »

Ik wil graag iedereen waarschuwen voor een mail die ik van Marktplaats ontving. Weet niet onder welke rubriek het moet.

Wij zijn allen al weg genoeg gewaarschuwd voor dergelijke mailtjes waar je rekening nummer word gevraagd. We kennen het van de banken, je krijgt een mail van bv ING en je hebt daar geen rekening.Dus je kan niet inloggen.

Dat geluk heb je dat je een mail krijgt van de verkeerde bank.

Nu weer totaal iets anders, ze verzinnen altijd wat anders. Omdat ik pas een advertentie had geplaatst dacht ik het is wel oke. Niet dus.

Heb contact opgenomen met Marktplaats en dit was ook nieuw voor hun.

Dit is de mail:

Geachte Marktplaats-Gebruiker,

U dient in te loggen om uw rekening te bevestigen en te controleren uw authentificatie informatie.

Inloggen

Marktplaats gebruikers worden regelmatig gevraagd om actualisering van de authentificatie informatie in onze databank.

Met vriendelijke groet,
Marktplaats

Miepje1

Re: Marktplaats: Belangrijke update

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Het is toch duidelijk dat dit nep is? Dit is toch slecht Nederlands? Daar zijn die nepmails aan te herkennen.
Lijkt me duidelijk hoor.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

De schrijfstijl zou al een belletje moeten doen rinkelen.

Maar, goed dat je hier voor waarschuwd.

praatstoel

Ongelezen bericht door praatstoel »

Klopt wat jullie zeggen, slecht nederlands. Alleen heel veel ouderen zien dat niet en lezen erover heen.

Waarom ik Marktplaatst heb ingeschakeld is dat zijn misschien stappen kunnen ondernemen , bv een stuk te plaatsen tussen de advertenties.

Helaas ze gaan hier niks mee doen.

Miepje1

Ongelezen bericht door Miepje1 »

praatstoel schreef:Klopt wat jullie zeggen, slecht nederlands. Alleen heel veel ouderen zien dat niet en lezen erover heen.

.
Veel jongeren ook hoor :wink:

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

praatstoel schreef:Klopt wat jullie zeggen, slecht nederlands. Alleen heel veel ouderen zien dat niet en lezen erover heen.

Waarom ik Marktplaatst heb ingeschakeld is dat zijn misschien stappen kunnen ondernemen , bv een stuk te plaatsen tussen de advertenties.

Helaas ze gaan hier niks mee doen.
Nee - Marktplaats doet niets tegen oplichters etc.
Helaas.

Maar, inderdaad goed dat je deze nieuwe versie even plaatst.
Ik heb hem zelf (nog) niet ontvangen.

Gesloten