LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Marktplaats klacht verkoper

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Hj76

Marktplaats klacht verkoper

Ongelezen bericht door Hj76 »

Goedemorgen

Ik heb een vraag waarvan ik graag zou willen weten wat jullie zouden doen.
Gisteren via mp een bank opgehaald, na mail contact met de verkoopster over de staat van de bank besloten dat we naar Rotterdam zouden rijden om hem op te halen.
Voor ons meer dan een uur rijden.

De staat van de bank zou zo goed als nieuw zijn, er zat een kras op maar deze was van te voren gemeld en konden we mee leven.
Aangekomen in een schemerachtig huis de bank in de bus gezet en naar huis.

Hier ben ik de fout in gegaan want ik had hem helemaal moeten bekijken en heb niet naar de achterkant gekeken.....ja wel gekeken maar niet met m'n neus erop.

Thuis aangekomen bank neergezet en schoongemaakt (leer) hij stond bij de verwarming en toen we van buiten kwamen rook het naar kattenpis in huis.....
Naar de bank gelopen en ja hoor, bij goed kijken onderaan de bank grote gele kringen in het leer.......

Wat baalde ik! Verkoopster gemaild en die zei dat er niks aan de hand was en dat ze wel katten heeft.....ze had het niet gezien of geroken.....nou dat leek me heel sterk....

Bank staat in de schuur en weg 190 euro, het is voor ons te ver weg om terug te brengen want dan zijn we het kwijt aan benzine......ze wilde 20 euro terugstorten maar ik vind dat niet in verhouding staan want voor dat geld kan ik de bank niet laten reinigen

Nogmaals ik weet dat ik beter op had moeten letten, maar hebben jullie een idee wat ik zou kunnen doen? Het hierbij laten voelt gewoon niet goed....

JanTinusPlukvet

Re: Marktplaats klacht verkoper

Ongelezen bericht door JanTinusPlukvet »

U kunt niets doen om uw geld terug te krijgen. Zelfs niet als u terug gaat.
Dat is nu eenmaal een nadeel van 2e hands kopen vie o.a. marktplaats.

U kunt hooguit proberen de bank door te verkopen en hopen dat u uw geld daarmee terug krijgt.
Wel zo netjes als u alle mankementen danmeldt aan de koper, anders zien we zo'n beetje hetzelfde bericht als u nogmaals hier staan, maar dan geschreven door een ander.

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

Nogmaals ik weet dat ik beter op had moeten letten, maar hebben jullie een idee wat ik zou kunnen doen? Het hierbij laten voelt gewoon niet goed....
Proberen de bank schoon en stankvrij te krijgen.

Als het bij jullie thuis stinkt, dan had het bij de verkoopster toch ook moeten stinken en niet pas toen jullie de kringen onder de bank hebben gezien.

Neem je verlies, want je bent er zelf bij geweest.

Hj76

Ongelezen bericht door Hj76 »

Ik snap dat ik m'n verlies moet nemen, ik zou zelf nooit de bank verkopen en niks vertellen zo zit ik gelukkig niet in elkaar.
Wil ook graag met mijn bericht anderen mensen waarschuwen door niet op mooie praatjes af te gaan maar de spullen echt te controleren

Ik ben gewoon heel erg teleurgesteld en wil mijn verhaal doen, jammer dat er zulke mensen bestaan...
En dom dat ben ik zelf.....I know..... :(

Gesloten