LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] marktplaats

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
johnophetveld

marktplaats

Ongelezen bericht door johnophetveld »

ik heb steeds vaker als ik een betaalde advertentie op marktplaats zet dat ik de hele periode niks hoor
en de laatste dag als ik weer moet betalen dan krijg ik een reactie zoals van heb je de aanbieding nog ik wil het wel hebben laat morgen wel wat weten hoe we het afhandelen
heb ik een vriend van mij gevraagd eens op te letten hij zet veel betaalde advertenties en jawel hoor hij heeft het ook heel vaak de laatste dag willen jullie ook eens opletten mischien zijn die personen wel ingehuurd die er moeten voor zorgen dat die advertentie zo vaak mogelijk worden herplaatst
jhm op het veld

GJvdZ

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Misschien wachten mensen tot het laatste moment in de hoop dat je het voor minder wil verkopen? Direct nadat een advertentie is geplaatst geeft niet echt een goede onderhandelingspositie voor de koper.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik denk eerder dat het een klein slagje anders zit. Er zijn nogal wat 'slimmeriken' die zo weinig mogelijk voor hun handel willen betalen. Zou het kunnen dat die tot de laatste dag wachten met bieden, in de hoop dat je dan maar akkoord gaat omdat je geen zin hebt om die advertentie nog een keer te betalen?

Zo goed loopt marktplaats ook niet meer. Eigenlijk loopt het helemaal niet meer, ga maar eens op zoek naar iets, voor je je door de advertenties van handelaren, winkels, bedrijven en webshops heen hebt geworsteld en bij de particulieren zit, sorry hoor...

*Edit* Tijdens het schrijven van dit bericht schreef mijn voorganger in grote lijnen hetzelfde...

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

witte angora schreef:
Zo goed loopt marktplaats ook niet meer. Eigenlijk loopt het helemaal niet meer, ga maar eens op zoek naar iets, voor je je door de advertenties van handelaren, winkels, bedrijven en webshops heen hebt geworsteld en bij de particulieren zit, sorry hoor...

...

Valt mee hoor, heb er nog nooit een probleem gehad.

Gesloten