| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] medewerker atractieparken
-
spoekie999
medewerker atractieparken
Een tijdje geleden heeft de TROS een oproep gedaan aan medewerkers van attractieparken om zich op te geven bij de TROS. Ik heb mij opgegeven en aangezien ik er niets meer van gehoord heb, heb ik een mailtje naar de TROS gestuurd. Ook daarop kreeg ik geen reactie. Waarom heeft de TROS deze oproep gedaan en wat zit er achter??????
Re: medewerker atractieparken
Gebeurt wel vaker, dan willen ze er een item over maken. Ik heb ook wel eens een telefoontje gehad (nav een discussie hier op het forum) over een item over begrafenisverzekeringen. Daar hoor je dan verder ook nooit iets meer van, meestal is het item dan veranderd of geschrapt.
Vind ik dan niet erg professioneel van de TROS om een oproep te doen en vervolgens niets te laten horen aan mensen die aan de oproep gehoor geven. Het minste wat men dan doet is een mail sturen dat er niet veel respondenten waren o.i.d.
Ik heb dit soort klachten ook op over de VARA gehoord. Wel opvallend dat 2 omroepen die als eerste met een opgeheven vingertje anderen terechtwijzen (in Radar en Kassa), zelfs niet zo heel netjes zijn. Misschien moeten omroepen eens worden aangepakt in een consumentenprogramma 
Dan moet dat wel door de commerciëlen gebeuren; anders is er nog een glans van partijdigheid als het bij de Publieken blijft.GJvdZ schreef:Ik heb dit soort klachten ook op over de VARA gehoord. Wel opvallend dat 2 omroepen die als eerste met een opgeheven vingertje anderen terechtwijzen (in Radar en Kassa), zelfs niet zo heel netjes zijn. Misschien moeten omroepen eens worden aangepakt in een consumentenprogramma
Het lijkt me wel een leuk programmaconcept: "Hak het opgeheven vingertje eraf". Even met John de Mol bellen.tenormin schreef:Dan moet dat wel door de commerciëlen gebeuren; anders is er nog een glans van partijdigheid als het bij de Publieken blijft.GJvdZ schreef:Ik heb dit soort klachten ook op over de VARA gehoord. Wel opvallend dat 2 omroepen die als eerste met een opgeheven vingertje anderen terechtwijzen (in Radar en Kassa), zelfs niet zo heel netjes zijn. Misschien moeten omroepen eens worden aangepakt in een consumentenprogramma
Belt U maar, ben niet zo goed in communiceren met John de Mol e.a. Zelf zou ik voor A. Verlinden gaan; meer kans op 'sappigheden van de Publieken'. Hij is in ieder geval loslippiger dan John de Mol.Even met John de Mol bellen.