Wie heeft er de laatste tijd (grote) moeite met het nieuwe deel van de knvb site (http://www.knvb.nl), 'Mijn KNVB'?
Ik heb 9,99 euro betaald om sneller betere informatie te krijgen van de teams die ik interessant vind (op aanraden van de KNVB want als je betaald heb je alle uitslagen binnen 2 dagen). Neem nou bijvoorbeeld mijn eigen zaalvoetbalteam, toch leuk om asap te weten wat je concurrenten gedaan hebben en hoe je er voor staat....toch.....
Na registratie en betaling krijg ik geen enkele betere, recentere of anderszinds aanvullende informatie dan voor ik betalend lid was van dit nieuw, o zo aanvullend deel van de KNVB site.......
Hoeveel mensen hebben inmiddels al een 10-tje betaald aan de grootste sportbond van Nederland en voelen zich onterecht met rood van het veld gestuurd?
KNVB, ga je schamen. crediteer de mensen hun 10-tje en zet alsjeblieft de oude site weer online......zelfs de kleurstelling daarvan was beter en de info was toen wellicht soms wat laat, maar in ieder geval kloppend!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |