| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mijnZiggo
-
baltus2092002
mijnZiggo
Hier in Mijdrecht hebben wij Ziggo als leverancier van TV en internet. Hierover heb ik geen klachten, maar wel over de Homepagina van Ziggo en wel over MijnZiggo.nl. Op deze pagina kun je allerlei zaken betreffende Ziggo vinden en ook kun je je facturen bekijken. Je moet daarvoor inloggen met een gebruikersnaam en een wachtwoord. Nu was ik mijn wachtwoord kwijt en volgens Ziggo moet je dan gewoon even het bij hen bekende e-mailadres opgeven en dan wordt er een nieuw wachtwoord naar je toegestuurd. Dat wordt echter het probleem, want wat ik ook probeer, als ik dat doe blijft die pagina terugkomen en Ziggo ontvangt dus geen e-mail. Je kunt dan ook nog aangeven dat je geen account heb en dan moet je je klantennummer ingeven. Ook dat bericht komt steeds terug, want op dat klantennummer hebben zij al een account uitgegeven. De helpdesk kan dit bericcht ook niet versturen met mijn gegevens, een ander zegt weer dat ze mijn gegevens niet hebben en weer een ander heeft een heel rapport opgesteld voor de technische dienst en zegt dat het een zooitje is, die Homepagina van Ziggo en dat daar veel problemen mee zijn. Ondertussen kan ik dus nog steeds mijn facturen niet inzien en afdrukken, dit duurt al zo'n 2 maanden. Men belooft mij te reageren, maar doet dat niet. Als ik mijn facturen wil hebben moet ik daar maar voor betalen. Ik ontvang wel e-mails van Ziggo op mijn e-mailadres, maar iets wijzigen schijnt erg moeilijk te zijn.

Re: mijnZiggo
Heb ik ook al ondervonden, moest vaker proberen, dan lukte het wel.
Vermoedelijk is de site overbelast.
Vermoedelijk is de site overbelast.
-
baltus2092002
Dat kan natuurlijk eens een keertje gebeuren en dan zou ik er ook geen probleem van maken, maar nu al 2 maanden lang een overbelaste site????? Bovendien lukt het de Helpdesk ook niet om via mijn gegevens in te loggen, zoals kennelijk geprobeerd is.
Hoe vaak heb je kontakt met de helpdesk gehad?baltus2092002 schreef:Dat kan natuurlijk eens een keertje gebeuren en dan zou ik er ook geen probleem van maken, maar nu al 2 maanden lang een overbelaste site????? Bovendien lukt het de Helpdesk ook niet om via mijn gegevens in te loggen, zoals kennelijk geprobeerd is.