| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Minder geld dan beloofd bij Mediamarkt cash-back actie
-
assieadmiraal
Minder geld dan beloofd bij Mediamarkt cash-back actie
Een paar maanden geleden had de Mediamarkt een Cash-back actie. Wij kochten daar een televisie, waarbij werd verteld dat de TV € 100,= goedkoper zou zijn als wij de bon zouden uploaden en onze gegevens zouden invullen. Volgens alle prijskaarten in de winkel en het Mediamarkt-krantje, zouden wij € 100,= retour krijgen. Zo gezegd, zo gedaan. Maar alles wat er retour kwam, was € 50,=. Na veel omwegen kreeg ik een email-adres van de Cash-back afdeling. Deze gaven aan dat er bij onze deelname geen cashback van € 100,= zou zijn. Op mijn opmerking dat ik het een misleidende actie vind, kwamen excuses, maar verder geen uitleg. Ik vraag mezelf af, hoeveel mensen hierbij in de maling zijn genomen door Mediamarkt. En mag dit zomaar?
Laatst gewijzigd door Radar op 11 sep 2017 14:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking onderwerp
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking onderwerp
Re: Minder geld dan beloofd bij Mediamarkt cash-back actie
En wat was de reden dat het maar 50 euro was?
@TS stond er in de algemene voorwaarden nog iets over de cashback actie? bepaalde tv's bepaalde cashback?
Heeft u ook al contact opgenomen met de MM>?
Heeft u ook al contact opgenomen met de MM>?
-
NeoDutchio
Was de cashback niet toevallig tot €100? Dit afhankelijk van het type tv?
-
assieadmiraal
de cash-backafdeling gaf aan dat er helemaal geen €100,- werd uitgekeerd. Overal stond €100,- vermeld, ongeacht wat v type tv je ook kocht. Geen voorwaarden. Je moest gewoon binnen n bepaalde tijd de bon uploaden en dan zou je €100,- retour krijgen.
-
NeoDutchio
Heeft u nog een folder liggen van deze aktie, of een foto van de aktie? Pas dan kunt u uw gelijk aantonen. Nu is het het ene woord tegen de ander.assieadmiraal schreef:de cash-backafdeling gaf aan dat er helemaal geen €100,- werd uitgekeerd. Overal stond €100,- vermeld, ongeacht wat v type tv je ook kocht. Geen voorwaarden. Je moest gewoon binnen n bepaalde tijd de bon uploaden en dan zou je €100,- retour krijgen.
Kan de cashback afdeling je een kopie van de voorwaarde sturen want dat er geen voorwaarde waren geloof ik niet
afgelopen cashbackakties kun je gewoon ook in het archief hier bekijken inclus de voorwaarden:
http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/cashback.html
Ik had hem gezien thnxjonis schreef:afgelopen cashbackakties kun je gewoon ook in het archief hier bekijken inclus de voorwaarden:
@TS welke cashback actie was van toepassing?
-
assieadmiraal
Helaas heb ik de folder niet meer. Ik heb wel de actie net terug bekeken op het archief; dank voor de tip overigens. Daar staat helemaal geen bedrag vermeld. Overigens weet ik zeker dat er in het krantje wel € 100,= cash-back vermeld stond en ook weet ik zeker dat bij de aankoop van mijn TV van € 1.249,= de € 1.249,= op het prijskaartje in de winkel doorgehaald was en er € 1.149,= stond. De verkoper gaf dit ook aan. Hoe dan ook, het is dan inderdaad mijn woord tegen die van de Mediamarkt. Ik trap daar in het vervolg dus niet meer in. Slecht van zo'n grote organisatie om de klanten zo te behandelen.
assieadmiraal schreef:Helaas heb ik de folder niet meer. Ik heb wel de actie net terug bekeken op het archief; dank voor de tip overigens. Daar staat helemaal geen bedrag vermeld. Overigens weet ik zeker dat er in het krantje wel € 100,= cash-back vermeld stond en ook weet ik zeker dat bij de aankoop van mijn TV van € 1.249,= de € 1.249,= op het prijskaartje in de winkel doorgehaald was en er € 1.149,= stond. De verkoper gaf dit ook aan. Hoe dan ook, het is dan inderdaad mijn woord tegen die van de Mediamarkt. Ik trap daar in het vervolg dus niet meer in. Slecht van zo'n grote organisatie om de klanten zo te behandelen.
Uiteindelijk ben je voor de cashbackakties bij mediamarkt altijd afhankelijk van de voorwaarden en zo'n verkoper in de winkel reageert vaak ook alleen maar op een "nietszeggende vraag" bevestigend. MAW je zult altijd naar de voorwaarden moeten vragen of je voor de cashback (of hoeveel) in aanmerking komt.
Zo worden printers ook aangeboden met een cashbackaktie...maar als voorwaarde geld wel bijv "instant ink" dwz bij instaleren van de software het abbo instant ink aanvinken van HP en automatisch de inkt thuisgestuurd krijgen en de cashback. Maar aan het abbo instant ink zitten wel iedere maand kosten aan verbonden en daar zit niet iedereen op te wachten, maar krijg je ook niet de cashback en moet je niet uitgaan van het prijskaartje in de winkel want die vermeld de prijs inclus (maximale) cashback.
Dan heeft U volgens mij dus 100 euro minder betaald en nog eens 50 euro cashback gekregen. Ik betaal namelijk altijd gewoon wat er op het kaartje staat en als daar staat 1149 dan betaal ik dat ookassieadmiraal schreef:Overigens weet ik zeker dat er in het krantje wel € 100,= cash-back vermeld stond en ook weet ik zeker dat bij de aankoop van mijn TV van € 1.249,= de € 1.249,= op het prijskaartje in de winkel doorgehaald was en er € 1.149,= stond.