LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Misleidende reclame Postcodeloterij

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Hartie55

Misleidende reclame Postcodeloterij

Ongelezen bericht door Hartie55 »

Heb een brief in de bus gekregen om me aan te melden voor de postcodeloterij. Ik moest daarvoor op
straatprijs.nl een win code invoeren en dan kon ik gelijk zien of ik 50.000 gewonnen had of 1 van de andere bedragen namelijk 25.000 , 10.000 , 5000 en 2500 . Dit stond zo letterlijk in de aanmelding. Ik heb het hele formulier ingevuld en aan het eind kreeg ik te zien wat ik gewonnen had. Helaas u heeft deze keer geen prijs gewonnen. Heb een hele discussie gehad op Facebook met de klantenservice en het is wonderlijk om te zien dat zij het heel anders lezen dan wat er letterlijk staat. Een schoolvoorbeeld van misleidende reclame. Nog op dezelfde dag (vandaag) mij lidmaatschap weer opgezegd .

NeoDutchio

Re: Misleidende reclame Postcodeloterij

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Hartie55 schreef:Heb een brief in de bus gekregen om me aan te melden voor de postcodeloterij. Ik moest daarvoor op
straatprijs.nl een win code invoeren en dan kon ik gelijk zien of ik 50.000 gewonnen had of 1 van de andere bedragen namelijk 25.000 , 10.000 , 5000 en 2500 . Dit stond zo letterlijk in de aanmelding. Ik heb het hele formulier ingevuld en aan het eind kreeg ik te zien wat ik gewonnen had. Helaas u heeft deze keer geen prijs gewonnen. Heb een hele discussie gehad op Facebook met de klantenservice en het is wonderlijk om te zien dat zij het heel anders lezen dan wat er letterlijk staat. Een schoolvoorbeeld van misleidende reclame. Nog op dezelfde dag (vandaag) mij lidmaatschap weer opgezegd .
U denkt toch niet echt dat iedereen die die brief in de bus krijgt minimaal €2500,- krijgt?
Reclames staan altijd vol met hele leugens en halve waarheden.

mahadma

Ongelezen bericht door mahadma »

Reclame is (en ik leen dit van iemand anders) tussen de 0 en 100% leugen. De PCL is überhaupt met al hun reclames die op wat anders lijken dichtgespijkerd. Je weet van te voren dat je daar genept wordt.

ManchesterU15

Ongelezen bericht door ManchesterU15 »

Heeft u een foto van de brief? Zodat wij hier zelf een oordeel over kunnen velgen?

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

zien of ik 50.000 gewonnen had of 1 van de andere bedragen namelijk 25.000 , 10.000 , 5000 en 2500 .
Daar is toch niets aan geloven? Je kon zien of je 50.000 gewonnen had of 1 van de andere bedragen namelijk 25.000 , 10.000 , 5000 en 2500. Het antwoord is simpel: nee, je hebt geen 50.000 gewonnen of 1 van de andere bedragen.

Dat jij wat anders leest dan er staat, en vooral leest wat je wilt lezen, tsja...

limburgs

Ongelezen bericht door limburgs »

Hoe kun je al iets gewonnen hebben terwijl je nog niet mee speelt ? en dan zeker zulke bedragen. Meestal staat ergens in de tekst een woordje erbij : indien , als , wanneer ..........

Gesloten