LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] misleidene reklame

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Jacqy67

misleidene reklame

Ongelezen bericht door Jacqy67 »

we waren afgelopen weekend bij woon square in Oosterhout omdat ze een hele mooie bank in de actie hadden en daarbij ook nog eens een i-pad cadeau!!!! nou wat wil je nog meer?! vol goede moed zijn we er heen gegaan, maar al snel bleek dat het een lokkertje was, de bank zoals afgebeeld was plots 300,00 euro duurder en we kregen er een "fiets" bij ipv een i-pad!! :? Ik heb een hevige discussie gehad met de verkoper, maar die vond het de gewoonste zaak van de wereld, ik vind het heel erg misleidend, dit is mensen in de val lokken met valse beloften!! Ik heb het opgegeven want er was geen goed gesprek met de beste man mogelijk, ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die mijn mening delen!!

Chocomelk

Re: misleidene reklame

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Jacqy67 schreef:we waren afgelopen weekend bij woon square in Oosterhout omdat ze een hele mooie bank in de actie hadden en daarbij ook nog eens een i-pad cadeau!!!! nou wat wil je nog meer?! vol goede moed zijn we er heen gegaan, maar al snel bleek dat het een lokkertje was, de bank zoals afgebeeld was plots 300,00 euro duurder en we kregen er een "fiets" bij ipv een i-pad!! :? Ik heb een hevige discussie gehad met de verkoper, maar die vond het de gewoonste zaak van de wereld, ik vind het heel erg misleidend, dit is mensen in de val lokken met valse beloften!! Ik heb het opgegeven want er was geen goed gesprek met de beste man mogelijk, ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die mijn mening delen!!
Punt is dat ze daar ALTIJD van die actie's hebben en nog kan je het
dan beter ZONDER cadeau nemen want dan ben je veel voordeliger uit.
Het zijn allemaal lokkertjes die "cadeau's", tussen haakjes want uiteindelijk betaal
je het toch zelf.

Jantje7

Ongelezen bericht door Jantje7 »

Ja er zijn meer mensen die uw mening delen. Alleen zal er best een bank te koop zijn geweest, voor de prijs zoals genoemd in de advertentie, zag er alleen heel anders uit en was niet wat u zocht.
Helaas worden we vaker op het verkeerde been gezet.

jantje7

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Chocomelk schreef: Punt is dat ze daar ALTIJD van die actie's hebben en nog kan je het
dan beter ZONDER cadeau nemen want dan ben je veel voordeliger uit.
Zonder meubel ben je het beste af...

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Voordat je op pad gaat google eerst even op de reputatie van een bedrijf. Dan had je dit allemaal vooraf geweten. Goed dat je niets gekocht hebt. Dat scheelt je veel ellende achteraf. Hun service staat ook al slecht bekend. :wink:

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Je kan een klacht indienen bij consuwijzer:
http://www.consuwijzer.nl/hoe-dien-ik-een-klacht-in
Bij voldoende klachten volgt mogelijk onderzoek en boete voor het bedrijf.

Gesloten