Heeft er iemand ervaring met Mobilestunter (www.Mobilestunter.com).
Deze internetwinkel lijkt niet te doen wat ze belooft. Bestellingen moeten vooruit worden betaald, maar vervolgens hoor je niets meer.
Op e-mails wordt niet gereageerd.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mobilestunter.nl
-
Mobile stunter
Re: Mobilestunter.nl
Beste CPJ,
Mobilestunter heeft in de afgelopen 4 jaar maar dan 10.000 klanten geholpen. Dit zou onmogelijk zijn in een land als Nederland om zo lang te bestaan als er niets zou worden verzonden toch ? Bovendien hebben veel klanten en bedrijven ons gekozen als hun vaste leverancier voor hun telecom accessoires.
Ook is er een optie om producten onder rembours te bestellen. Het feit dat wij hebben gekozen voor deze methode komt door niet betalende klanten toen wij wel op rekening hebben verzonden. Wij willen de prijzen laag houden en onze service hoog. Daarom willen wij niet het verlies compenseren door de prijzen weer voor U hoger te maken en niet de onze tijd insteken om achter het geld aan te gaan maar om u gebruiken om u te helpen.
Bovendien heb je het over dat het niet LIJKT dat zie niet doen wat ze beloven. Wij hebben een zeer goed verwerkingsysteem zou er zo iets toch aan de hand zijn kunt u contact met ons opnemen. Op werkdagen wordt er maximaal binnen 4 uur gerageerd op emails. Bovendien is de gemiddelde responstijd voor behandeling van emails 50 min.
Mobilestunter heeft in de afgelopen 4 jaar maar dan 10.000 klanten geholpen. Dit zou onmogelijk zijn in een land als Nederland om zo lang te bestaan als er niets zou worden verzonden toch ? Bovendien hebben veel klanten en bedrijven ons gekozen als hun vaste leverancier voor hun telecom accessoires.
Ook is er een optie om producten onder rembours te bestellen. Het feit dat wij hebben gekozen voor deze methode komt door niet betalende klanten toen wij wel op rekening hebben verzonden. Wij willen de prijzen laag houden en onze service hoog. Daarom willen wij niet het verlies compenseren door de prijzen weer voor U hoger te maken en niet de onze tijd insteken om achter het geld aan te gaan maar om u gebruiken om u te helpen.
Bovendien heb je het over dat het niet LIJKT dat zie niet doen wat ze beloven. Wij hebben een zeer goed verwerkingsysteem zou er zo iets toch aan de hand zijn kunt u contact met ons opnemen. Op werkdagen wordt er maximaal binnen 4 uur gerageerd op emails. Bovendien is de gemiddelde responstijd voor behandeling van emails 50 min.
-
Captain Pervert
Hehe, 'wij' en 'ons' moeten we weer lezen als 'mijn vrouw en ik'? 
Gepost 1 juni.
Reactie 20 november.[mob stunter]
Dit alleen gaat er bij mij al niet in.
Tim
Reactie 20 november.[mob stunter]
Dit alleen gaat er bij mij al niet in.
Tim
-
Knuffelbeer
Ik wilde toch graag even melden dat ik onlangs na veel zoeken een passend frontje heb gevonden via Mobilestunter.nl en dat de levering en betaling prima verlopen is.
-
Captain Pervert
Die dude van Mobilestunter deed waarsch. een search op het forum op zijn bedrijf en vond dit topic, en wilde zich alsnog vededigen. Vandaar de late reactie.
ACCCCHHH zo
gaat ie voor de mij niet meer vrijuit.
Tim
gaat ie voor de mij niet meer vrijuit.
Tim