Hallo mijn naam is John Mosmans en wil hier aan mensen vragen of zij op een of andere manier iets weten van Models2day.
Ze adverteren veel op marktplaats en op speurders.nl en nu ook op de NFTVM, dat is een site waar je als beginnende acteur opdrachten kan zoeken. Ook figuranten zijn daar welkom.
Nu wil ik me daar inschrijven en dat kost geld, ok maar 25 euro maar het is toch 25 euro. Wil graag van mensen weten of zij ervaringen met dit bureau hebben.
Voordat ik ga betalen is het handig om te weten of ze betrouwbaar zijn.
Bedankt alvast voor jullie hulp.
John
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Models2day
-
kanovaarder
Re: Models2day
Models2day
Volgens de Kamer van Koophandel gevestigd.............
-----------------------------------------------
Models2day 7 0000
Sassenheimstraat 73 1hg, 1059BE Amsterdam Hoofdvestiging
----------------------------------------------
Nu niet een adres ( 1 hoog) waarvan je denkt: "Dat moet wel een groot modelllenbureau zijn.
Bovendien is ook die advertentie niet bepaald indrukwekkend van: "Dat biedt kansen!"
Kortom, ik zou er maar gewoon langs heen lopen en er hooguit een e-mailtje aan wagen.
Grootvader
Volgens de Kamer van Koophandel gevestigd.............
-----------------------------------------------
Models2day 7 0000
Sassenheimstraat 73 1hg, 1059BE Amsterdam Hoofdvestiging
----------------------------------------------
Nu niet een adres ( 1 hoog) waarvan je denkt: "Dat moet wel een groot modelllenbureau zijn.
Bovendien is ook die advertentie niet bepaald indrukwekkend van: "Dat biedt kansen!"
Kortom, ik zou er maar gewoon langs heen lopen en er hooguit een e-mailtje aan wagen.
Grootvader