| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Moet ik eigen risico betalen voor stoma benodigheden?
Moet ik eigen risico betalen voor stoma benodigheden?
Na darmkankeroperatie nu permanente stoma moet ik daar ook eigen risico voor betalen ?
Re: Moet ik eigen risico betalen voor stoma benodigheden?
Misschien kunt u het beste even contact opnemen met uw verzekering.
-
Lowieze
Alle materialen voor een stoma vallen onder de basisverzekering, dus dat kost u inderdaad uw eigen risico. Maar als u dit jaar die operatie hebt gehad, bent u uw eigen risico daar al aan kwijt.
Maar u zult dat eigen risico al beslist opmaken aan de controles in het ziekenhuis.
-
ikweethettoch
Lady1234 schreef:Maar u zult dat eigen risico al beslist opmaken aan de controles in het ziekenhuis.
Ook dit bericht gelezen?
Lowieze schreef:Alle materialen voor een stoma vallen onder de basisverzekering, dus dat kost u inderdaad uw eigen risico. Maar als u dit jaar die operatie hebt gehad, bent u uw eigen risico daar al aan kwijt.
Ja. En?ikweethettoch schreef:Lady1234 schreef:Maar u zult dat eigen risico al beslist opmaken aan de controles in het ziekenhuis.
Ook dit bericht gelezen?
Lowieze schreef:Alle materialen voor een stoma vallen onder de basisverzekering, dus dat kost u inderdaad uw eigen risico. Maar als u dit jaar die operatie hebt gehad, bent u uw eigen risico daar al aan kwijt.
Ten eerste: er werd een vraag gesteld of die operatie dit jaar plaatsgevonden heeft (ligt wel voor de hand dat dat zo is)
Ten tweede: er zijn meer jaren dan alleen dit jaar, en hopelijk zal niet ieder jaar een operatie plaatsvinden. Controles wel vaker, dus de opmerking van Lady1234 snijdt gewoon hout.