LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Moet ik eigen risico betalen voor stoma benodigheden?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
054847011

Moet ik eigen risico betalen voor stoma benodigheden?

Ongelezen bericht door 054847011 »

Na darmkankeroperatie nu permanente stoma moet ik daar ook eigen risico voor betalen ?

rvjapio

Re: Moet ik eigen risico betalen voor stoma benodigheden?

Ongelezen bericht door rvjapio »

Misschien kunt u het beste even contact opnemen met uw verzekering.

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

Alle materialen voor een stoma vallen onder de basisverzekering, dus dat kost u inderdaad uw eigen risico. Maar als u dit jaar die operatie hebt gehad, bent u uw eigen risico daar al aan kwijt.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar u zult dat eigen risico al beslist opmaken aan de controles in het ziekenhuis.

ikweethettoch

Ongelezen bericht door ikweethettoch »

Lady1234 schreef:Maar u zult dat eigen risico al beslist opmaken aan de controles in het ziekenhuis.

Ook dit bericht gelezen?
Lowieze schreef:Alle materialen voor een stoma vallen onder de basisverzekering, dus dat kost u inderdaad uw eigen risico. Maar als u dit jaar die operatie hebt gehad, bent u uw eigen risico daar al aan kwijt.

tttlocke

Ongelezen bericht door tttlocke »

ikweethettoch schreef:
Lady1234 schreef:Maar u zult dat eigen risico al beslist opmaken aan de controles in het ziekenhuis.

Ook dit bericht gelezen?
Lowieze schreef:Alle materialen voor een stoma vallen onder de basisverzekering, dus dat kost u inderdaad uw eigen risico. Maar als u dit jaar die operatie hebt gehad, bent u uw eigen risico daar al aan kwijt.
Ja. En?
Ten eerste: er werd een vraag gesteld of die operatie dit jaar plaatsgevonden heeft (ligt wel voor de hand dat dat zo is)
Ten tweede: er zijn meer jaren dan alleen dit jaar, en hopelijk zal niet ieder jaar een operatie plaatsvinden. Controles wel vaker, dus de opmerking van Lady1234 snijdt gewoon hout.

Gesloten