Ik ben vandaag zeer teleurgesteld door de service hier in Amstelveen Multicopy. Ten eerste ben ik super on-klantonvriendelijk behandeld door de eigenaar op deze vestiging, als ik hem iets vroeg werd dit stug beantwoord en toen ik vroeg of meneer een factuur wilde uitschrijven was dit al teveel gevraagd. Hij zei dat ik dit maar met een bonnetje (niet op naam) bij de belastingdienst moest declareren
Ten tweede is mijn eigen aangebrachte shirt verpest omdat de bedrukking mislukt is. Vervolgens krijg ik te horen dat dit eigen risico is (raar, als je namelijk je huis laat schilderen en het is mislukt lijkt mij ook dat de schilder over moet doen en niet dat het jou schuld is dat de schilder dit heeft verpest)
Toen ik voor het eerst bij multicopy kwam heeft meneer mij verteld dat ik een nieuw shirt moest kopen omdat er anders niet op bedrukt kan worden. Hij mij nooit gewezen op het feit dat wanneer de bedrukking kan mislukken en dat dit dan mijn probleem is! Als je er geen verstand van hebt ga je er natuurlijk ook gewoon vanuit dat het altijd lukt!
Toen ik vandaag langs kwam om mijn shirt op te halen wees meneer mij op een pietepeuterig bordje half verstopt achter een aantal inktpatronen. Toen ben ik helaas wel uit me knetter gegaan.
Ik heb trouwens ook nergens voor getekend waar ik verklaar dat dit mijn eigen risico is. Het is dus puur vernieling van eigendom.
Graag zou ik hier reactie op willen en vooral eventuele vervolgstappen die ik kan nemen als dit mogelijk is.