LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] My safe account of Mysafeaccount

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
[email protected]

My safe account of Mysafeaccount

Ongelezen bericht door [email protected] »

My safe account speelt een flauw spelletje met 1 missie namelijk een abonnement verkopen

Ik ging akkoord met de 2 weken gratis proeftijd.... maar nooit een mail gehad waarmee ik kon inloggen dus nooit aangelogd en dus nooit kunnen uitproberen en 3 weken later had ik een factuur van 95 euro waar ik niet meer onderuit kon.

En met hun helpdesk telefoonnummer verdienen ze ook dik geld Het personeel heeft HAAR op hun tanden geven niets toe...

Ik heb uiteindelijk 97,95 euro betaald voor een waardeloos jaarabonnement om maar niet met hun incassobedrijf te maken te krijgen... Aanbiedingen zijn matig interessant en elders gratis te verkrijgen

Schandalige manier van zaken doen! Dus nooit zaken mee doen!

Barre Barry

Re: My safe account of Mysafeaccount

Ongelezen bericht door Barre Barry »

[email protected] schreef: Ik ging akkoord met de 2 weken gratis proeftijd.... maar nooit een mail gehad waarmee ik kon inloggen dus nooit aangelogd en dus nooit kunnen uitproberen
En dan komt het niet bij je op om even te informeren? Dan denk je gewoon ik hoor niets, dus dan ben ik er weer makkelijk van af?

Gesloten