LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nederland naar de *****

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gast

Nederland naar de *****

Ongelezen bericht door Gast »

:o Nederland gaat kapot...
Deze stelling is natuurlijk na aanleiding van de moord op Theo van Gogh, maar dit was alleen de druppel die de emmer deed overlopen. Zelf ie ik weinig toekomst in Nederland en weinig reden om hier te blijven wonen.
- Vrijheid van meningsuitning is niet meer mogelijk
- Respect ver te zoeken
- Economie naar de vervelend
Nederland is voor mij niet aantrekkelijk meer wat hullie? :cry: :(

Bloemp

Re: Nederland naar de *****

Ongelezen bericht door Bloemp »

ik ben geen rascist, maar ik vind wel dat er eens krachtige regels opgesteld mogen worden. wij bieden kansarmen een kans en als dank daarvoor lopen zij ons land te verzieken.
De grenzen dichtkitten.

Papo

Ongelezen bericht door Papo »

En naar welk land zou je dan graag willen ? ....

Gast

Naar Noord-Holland :twisted: :evil: :x :shock: :roll: :mrgreen: :oops: :roll: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gast

Het is moeilijk om niet te discrimineren
en ik geef ook openlijk toe dat ik best wel bang ben voor die klieken buitenlandse jongeren.
Ik zou weleens willen weten Waarom ze zo uitdagend oogcontact zoeken. ze dringen voor en kijken je recht in je gezicht aan
van ''durf eens wat te zeggen''
ze dagen je met opzet uit

waarom eigenlijk?
om stoer te zijn?

je maakt je niet geliefd op deze manier.

Stingray

Ongelezen bericht door Stingray »

Liep laatst door de stad, liep ik langs een ciffeeshop, en daar stond een gropeje gekleurde mensen buiten (you catch my drift), kreeg ik ineens de opmerking dat ik een dikke reet had en moest afvallen.
Nu ben ik al ruimschoots 26 kg afgevallen en weeg nu 60 kg.
Ik heb me daarop omgedraaid en gezegd dat ik een dealtje wilde sluiten.
"Ik zal afvallen, zodra jullie terug naar Afrika gaan (aangezien Marokko in Afrika lig"t) , met andere woorden: nooit dus. Dus, ik laat jullie in je waarde, en jullie mij."
Toen kreeg ik een scheldkannonade over me heen in het taaltje dat ik niet versta.

Gast

Mongoels.

gast1812

Ongelezen bericht door gast1812 »

Laten we niet vergeten, dat de moordenaar van Pim Fortuyn een blanke is. Criminelen zijn er in alle soorten maten en kleuren. Dus niet alles over een kam scheren.
ik ben geen rascist, maar ik vind wel dat er eens krachtige regels opgesteld mogen worden. wij bieden kansarmen een kans en als dank daarvoor lopen zij ons land te verzieken.
De grenzen dichtkitten.
En kansarmen hadden we al in nederland die hoef je niet alleen onder de allochtonen te zoeken. Ik kan het weten want ik heb ik een wijk gewoond vol van dat soort tyoes a la fam. Flodder

Gast

Sorry mensen dat ik jullie onderbreek, maar Radar Forum is een Consumenten Forum en geen politieke.
Wat gebeurt is is natuurlijk vreselijk en met geen pen te beschrijven, maar ik vind dat dit hier niet uitgesproken kan worden.

Gesloten