Het verbaast mij iedere keer weer wat een jankers wij toch zijn. Jaren lang zijn we vertroelteld door onze werkgevers. Minder werken, meer salaris, koopkracht gecompenseerd, PC-prive, spaarregelingen....noem maar op.
Nu wil de baas dat we weer 40 uur gaan werken voor hetzelfde salaris???
Huil, jank, klaag, huil, jank, klaag, huil, jank, klaag, huil, jank, klaag, huil, jank, klaag, huil, jank, klaag, huil, jank, klaag, huil, jank, klaag, huil, jank, klaag, huil, jank, klaag, huil, jank, klaag, huil, jank, klaag.
Heb toch eens wat over voor je werkgever!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nederlanders en een 40-urige werkweek.
Re: Nederlanders en een 40-urige werkweek.
opzich is er niks mis mee. Ik kan me er wel in vinden.
Het is net als zoveel dingen ingesteld in de goeie tijd...en die is voorbij.
Ik ben er alleen wel op tegen dat het een onderlingen regeling is.
Een regeling die onderling tussen werknemers en werkgever wordt afgesproken en dat is tegen de CAO in.
Heel veel werknemers kunnen niet weigeren......weigeren is een streepje achter je naam en dat kan hele vervelende taferelen opleveren.
Ontslag ben jij de eerste die kan gaan en waar vind je nu weer zo makkelijk een baan.....zeker als je al van middelbare leeftijd bijv bent.
Nee...bij de CAO onderhandleingen moeten ze het gewoon regelen!!!!!
Het is net als zoveel dingen ingesteld in de goeie tijd...en die is voorbij.
Ik ben er alleen wel op tegen dat het een onderlingen regeling is.
Een regeling die onderling tussen werknemers en werkgever wordt afgesproken en dat is tegen de CAO in.
Heel veel werknemers kunnen niet weigeren......weigeren is een streepje achter je naam en dat kan hele vervelende taferelen opleveren.
Ontslag ben jij de eerste die kan gaan en waar vind je nu weer zo makkelijk een baan.....zeker als je al van middelbare leeftijd bijv bent.
Nee...bij de CAO onderhandleingen moeten ze het gewoon regelen!!!!!
Peter S.
Hou toch op met je geslijm.
Zo,n ramp is het inderdaad niet om iets voor je werkgever over te hebben, maar stel het gaat heel slecht met een bedrijf, hebben ze dan ook iets voor jou over.
Dan vlieg je er ook uit en hebben ze ook voor jou niets over.
Hou toch op met je geslijm.
Zo,n ramp is het inderdaad niet om iets voor je werkgever over te hebben, maar stel het gaat heel slecht met een bedrijf, hebben ze dan ook iets voor jou over.
Dan vlieg je er ook uit en hebben ze ook voor jou niets over.
Weer een regeltje veranderden. Elke keer weer, wordt er van alles veranderd. Mensen moeten korter werken, dan weer langer, dan moeten ze in de VUT, dan mogen ze weer niet. Wanneer stopt die idioterie eens. Mensen die bijvoorbeeld tot hun 70 WILLEN werken mogen niet en de mensen die op zijn en nu eens tijd voor zichzelf willen door bv. wel van de VUT-regeling gebruik te maken, die moeten nu blijven werken. BELACHELIJK. De ene mens is de andere niet. De ene leeft om te werken en de andere werkt om te leven. Laat iedereen in zijn of haar waarde. Bovendien: iets over hebben voor de werkgever.... best, maar de werkgever.... heeft die iets over voor zijn personeel. Meestal niet (uitzonderingen daargelaten). Ze persen alles uit je en als je dan op bent, wordt je als oud vuil gedumpt. En als de regels het moeilijk maken om te dumpen, dan verzin je als baas toch gewoon iets. Lukt je dus eigenlijk altijd. En op naar het nieuwe 'slachtoffer'. Stop met rotzooien aan allerlei regels. Mensen weten niet meer waar ze aan toe zijn. En onrust is het slechtste wat je voor mensen kunt doen.
En Peter S. ben jij toevallig zelf niet een werkgever?
En Peter S. ben jij toevallig zelf niet een werkgever?