Ik krijg steeds emails dat er geld van me rekening word afgeschreven bevestigd door deze link te klikken.
Steeds verschillende bedragen, maar wel boven de 1000 euro.
Heb deze steeds verwijderd en geblokkeerd.
Maar komen steeds met andere mail of op adressen binnen.
Klik niet op de knop als je deze mail ook heb ontvangen Is een virus !!!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nep email betreft creditkaart
Re: Nep email betreft creditkaart
Jouw topic is de 4567e, oud nieuws.
Dagelijkse kost, verwijderen/deleten en klaar is kees!
Dagelijkse kost, verwijderen/deleten en klaar is kees!
Nee, je meent het. Daar heb ik nou nog nooit van gehoord....Japieketjonkel schreef:Ik krijg steeds emails dat er geld van me rekening word afgeschreven bevestigd door deze link te klikken.
Steeds verschillende bedragen, maar wel boven de 1000 euro.
Heb deze steeds verwijderd en geblokkeerd.
Maar komen steeds met andere mail of op adressen binnen.
Klik niet op de knop als je deze mail ook heb ontvangen Is een virus !!!!
-
john duelieux
Ah, dan is het maar goed dat de TS dit hier neer heeft gezet.GJvdZ schreef:Nee, je meent het. Daar heb ik nou nog nooit van gehoord....
Ik zal het je even uitleggen GJvdZ, oplichters gaan steeds meer via internet te werk. Ze proberen je inlogcodes te ontfutselen en zo roven ze je bankrekening leeg.
dus voortaan goed oppassen he
john duelieux schreef:Ah, dan is het maar goed dat de TS dit hier neer heeft gezet.GJvdZ schreef:Nee, je meent het. Daar heb ik nou nog nooit van gehoord....
Ik zal het je even uitleggen GJvdZ, oplichters gaan steeds meer via internet te werk. Ze proberen je inlogcodes te ontfutselen en zo roven ze je bankrekening leeg.dus voortaan goed oppassen he
Je meent het? nou dank je wel hoor dat je het hier uitlegd.
Opvallend als er ineens een trol is ,dat jij ook weer komt opdagen.