LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nepwebshop

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Rvschaik1956

Nepwebshop

Ongelezen bericht door Rvschaik1956 »

nlfitnessdeals.com blijkt een handig opgezette fake website.
Eenmaal betaald, geld kwijt en contactgegevens ontbreken
In de haast niet goed gecheckt

Lady1234

Re: Nepwebshop

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Rvschaik1956 schreef:
25 feb 2022 09:21

Dit staat toch op die site.

Stuur een mailtje naar [email protected] of contacteer ons op whatsapp +32 465/54.61.90. Wij beantwoorden spoedig uw bericht.

Methusalah

Ongelezen bericht door Methusalah »

Tja... Wat kan ik zeggen. Je ziet verdorie aan de URL al dat je daar niets hoeft te zoeken. Het feit dat het geen fatsoenlijke naam heeft zou al de alarmbellen moeten laten afgaan.

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Dat handig opgezet laat maar weg hoor. Slechte vertalingen, alles in de aanbieding. Zeer beperkt aantal artikelen. Contact alleen via formulier of via Wahtsapp chat met Belgisch nummer. Nergens staat de identiteit van de ondernemer, geen kvk nummer. Echt alle vlaggen zijn rood. Betaling zou via creditcard of Paypal kunenn (hoewel ik daar mijn ernstige twijfels over heb) maar als je via bankoverschrijving betaald krijg je extra korting. Ah daar hebben we het woord korting weer dus wat kiezen de meesten als betaling,?
Alleen probleem is dat je met bankoverschrijving geen kopersbescherming van Paypal of Creditkaart krijgt.
Dat handig opgezet klopt dus maar alleen handig opgezet om ze veel mogelijk mensen te bedriegen.
Voor TS raad ik aan Google eens naar veilig kopen via internet en volg de tips op. De kans dat je dan bedrogen wordt is een heel stuk kleiner.

rvjapio

Ongelezen bericht door rvjapio »

..in de haast niet goed gekeken... daar kan ik me nu niks bij voorstellen.

Aygulf

Ongelezen bericht door Aygulf »

Rvschaik1956 schreef:
25 feb 2022 09:21
Waarom die haast? Noodgeval?

Petra1987

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Stuur deze klacht naar neostrada.nl ([email protected]) en vraag ze om actie. Ze worden in NLD gehost, dus NAW gegevens zijn bekend. Doe desnoods aangifte wegens oplichting.

https://who.is/whois/nlfitnessdeals.com

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Petra1987 schreef:
27 feb 2022 11:33
Stuur deze klacht naar neostrada.nl ([email protected]) en vraag ze om actie. Ze worden in NLD gehost, dus NAW gegevens zijn bekend. Doe desnoods aangifte wegens oplichting.

https://who.is/whois/nlfitnessdeals.com
Naar neostrada.nl mailen zal nooit de NAW gegevens verstrekken zonder gerechtelijk bevel. Je kunt ze enkel attent maken dat ze een "netwebshop" hosten, maar meer dan dan zal er niet gebeuren.

Aangifte van oplichting zou kunnen, maar dan moet er welke sprake van oplichting zijn. Dit is gewoon een dropshipper en in 9/10 gevallen krijg je na een x periode gewoon je bestelde artikelen via AliExpress binnen.

Teveel betalen voor een product is geen oplichting dat is gewoon een keus en het gevolg van geen onderzoek doen.

Gesloten