LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Niet aangekomen brief

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Desireeloontjens

Niet aangekomen brief

Ongelezen bericht door Desireeloontjens »

loontjensdesireevivianGoedemiddag Radar
Ik heb op 3 juni weggebracht naar de postkantoor in Hulst
de postkantoor had geen code aan mij gegeven..
en door de post.nl op gehaald . ik heb hun toen gebeld en zeiden dat hij op 23 juni of 30 juni bij hem thuis kwam hij heeft hem niet gekregen ..
Een envelop met de documenten erin naar mijn vriend gestuurd in Egypte een visa ...
Ik maak me zorgen over die envelop nog steeds niet bij hem thuis is .....
Omdat we graag samen wonen met elkaar ...
Nu heb ik een nieuwe documenten en een envelop die heb ik ook naar de postkantoor gebracht en die is aangetekende brief en heeft een code dus ik kan hem volgen
In die nieuwe envelop met de documenten erin zit ook mijn gezondheidsverklaring in ik hoop echt dat hij hem krijgt .. dan kan ik hem ophalen van Schiphol .
en kunnen we samen wonen met elkaar in Hulst ..
Groetjes van Desiree
Laatst gewijzigd door Radar op 05 jul 2017 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel gecorrigeerd

NeoDutchio

Re: Niet aangekomen brief

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Tja, bij een gewone brief met gewone verzending krijgt u nooit een code. Alleen bij aangetekend verzenden krijgt u een track en trace.

Maar wat is het nut van uw verhaal hier op het forum?

hänschen klein

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Sommige burgers wèten dit, andere moeten eerst nog ervaring opdoen ... normaal is m.i. een advies in de winkel.

Degene in het postkantoor van HULST, hàd natuurlijk kunnen aangeven, dat er verschillende verzendmanieren bestaan, maar klaarblijkelijk zag hij/zij daar geen aanleiding toe. Bij ons Readshop-postkantoor wordt altijd nog nagevraagd, vooral bij post naar het buitenland ... ook vanwegen een verzekering!

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik begreep dat het aangetekend verstuurd is.

Maar je hebt gewoon aantekenen en met waarde en die opgeven want inhoud is niet gratis lijkt me handiger.

Heb je wel juiste adres opgegeven?
Als je daar een fout in maakte word het voor de post ook erg moeilijk foutloos te werken.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Lees ik het nu goed, vraagt je Egyptische vriend om een gezondheidsverklaring van jou.
Weet je wel zeker dat dit betrouwbaar is ?

Verder misschien verstandig, denk aan je eigen privecy, je namen en woonplaats op een openbaar forum lijkt me niet zo handig, even googlen en alles is over je bekend, incl. foto, hobby's enz......

Gesloten