LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Niet geleverd product van webwinkel demooistemeubelen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Judithvandenbrink

Niet geleverd product van webwinkel demooistemeubelen

Ongelezen bericht door Judithvandenbrink »

Geachte heer/mevrouw,

Begin juli van dit jaar heb ik bij de webwinkel : "de mooiste meubelen / klepbanken, brocante tafels, kloostertafels en teaktafels" ([email protected]) een houten decoratietrap besteld en betaald. Na ca. 8 weken nog niets ontvangen. Daarop gemaild naar voornoemd email adres. Ontving daarop een reactie van Vincent dat zij het product in bestelling hadden geplaatst en binnen een week zouden leveren. Opnieuw stilte en niets ontvangen. Opnieuw een aantal malen gemaild, echter nu geen enkele reactie meer. Ook telefonisch geen contact, krijg de voicemail.

In mijn laatste mail heb ik aangegeven dat ik denk dat ik opgelicht ben en aangifte overweeg. Via sociale media ook aandacht gevraagd voor deze oplichting. Het plaatsen van recensies in het gastenboek heeft geen effect aangezien zij beoordelen of de reactie al dan niet geplaatst wordt. U begrijpt het al.....

Wellicht kunt u hier iets mee.

Graag uw reactie

Met vriendelijke groet

Judith van den Brink

[Tekst verwijderd door de Moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 23 nov 2017 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Tekst verwijderd, wegens gebruik van persoonlijke informatie

NeoDutchio

Re: Niet geleverd product van webwinkel demooistemeubelen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Zie ook viewtopic.php?f=69&t=176781&p=2470699&h ... n#p2470699.
Maar wie bedoeld u met u? U bent hier op een forum, niet bij een helpdesk.

Gesloten